گوناگون

راهنمای جامع خرید صندلی کانتر

counter chair

فهرست مطالب

چند نکته در مورد خرید صندلی کانتر

صندلی کانتر باعث هرچه زیباتر شدن آشپزخانه‌ی شما می‌شود.اما چه نکاتی را باید در خرید صندلی کانتر رعایت کنیم.وقتی نوبت به انتخاب مبلمان مناسب بار می رسد ، شما سه گزینه اصلی دارید.صندلی ها و میزهای با قد استاندارد ، مانند یک صندلی غذاخوری و میز شام معمولی.صندلی هایی کمی بالاتر که به صندلی های کانتر معروف هستند و به خوبی با پیشخوان های آشپزخانه کار می کنندصندلی های بلندتر ، معروف به صندلی های بار ، برای بارهای صبحانه و نوشیدنی ها طراحی شده اندنوع صندلی ، میز و باری که انتخاب می کنید به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. صندلی های بلندتر  طویل‌تر می تواند فضاها را جادارتر نشان دهد و به هر فضای بیرونی پیچیدگی و سبک ببخشد.

اگرچه صندلی کانتر و صندلی بار و کانتر شما مهم است ، شما و مهمانان خود به مکانی برای استراحت و نوش جان کردن نوشیدنی های خود احتیاج خواهید داشت. بسته به اینکه چند نفر ممکن است به طور همزمان سرگرم شوید ، می توانید در مورد شکل و اندازه میز مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.

به اندازه میز‌ها توجه کنید

اندازه میزهای نوار خود را با تعداد افرادی که می خواهید به آن‌ها سرویس دهید.مطابقت دهید. ممکن است بخواهید با یک میز کمی بزرگتر از آنچه که معمولاً می خواهید بروید ، به این ترتیب فضای زیادی برای مهمانان و افراد دیگر خواهید داشت. حتی اگر به طور مداوم از همه میزها استفاده نکنید ، فضای اضافی حرکت در اطراف ، نشستن و آرامش را کمی آسان می کند.یافتن صندلی کانتر مناسب برای آشپزخانه شما چالش برانگیز است زیرا فاکتورهای زیادی از جمله قد ، سبک و همچنین راحتی را باید در نظر گرفت.حتما برای خرید صندلی کانتر قد صندلی،سبک و راحتی آن را در نظر بگیرید.

counter chair

 

ارتفاع مناسب صندلی کانتر را انتخاب کنید

صندلی ، یا ارتفاع اپن؟ برای تعیین اینکه به خرید کدام صندلی کانتر نیاز دارید ، ارتفاع میز یا اپن خود را اندازه بگیرید.

ارتفاع صندلی اپن به طور کلی از کف به صندلی ۱۸ ″  اینچ است. با یک میز یا بار با ارتفاع ۲۸ ″ -۳۳ ″  اینچ جفت کنید.

ارتفاع صندلی کانتر از کف تا نشیمن معمولاً ۲۴ ″ -۲۶ ″ اینچ است. با یک میز یا پیشخوان قد ۳۴ ″ -۴۰ ″ اینچ جفت شوید.

ارتفاع صندلی بار نیز از کف تا نشیمن به طور کلی ۲۸ ″ -۳۲ ″ است. با یک میز یا اپن ۴۱ ″ -۴۳ ″ اینچ از ارتفاع جفت کنید.

به خاطر داشته باشید که برای فضای راحت پا باید بین صندلی کانتر و پایین پیشخوان یا ۹ تا ۱۲ اینچ فاصله باشد.

counter chair

سبک صندلی کانتر را در نظر بگیرید

آیا می خواهید بیانیه ای در مورد طراحی بیان کنید یا صندلی های با احتیاط بیشتری می خواهید؟ اگر از صندلی کانتر خود در محل سرو غذا استفاده می کنید ، یک ماده با نگهداری کم مانند چرم ، چوب یا فلز را در نظر بگیرید. اگر از صندلی کانتر روکش دار انتخاب می کنید ، میکروفیبری را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود. پاسخ های شما می تواند به شما کمک کند سبکی از صندلی کانتر را که در نهایت در آشپزخانه شما کار می کند تعیین کنید.صندلی‌های کانتر جک‌دار نیز بسیار زیبا هستند به خصوص اگر با طراحی‌ای زیبا همراه باشند.حتما برای دیدن این‌گونه صندلی‌های کانتر به سایت اپن تاپ بروید.

خواه سبک آشپزخانه شما سنتی ، غیرشهری یا معاصر باشد ، می توانید چهارپایه ای پیدا کنید که مکمل ظاهر شما باشد. نیازی نیست خیلی مطابقت داشته باشد. همیشه با انتخاب های خود خودتان را با صندلی کانتر استیل غافلگیر کنید.

counter chair

به تطبیق پذیری با آشپزخانه‌تان  فکر کنید

به این فکر کنید که می خواهید اپن شما با صندلی کانتر شما چقدر متنوع باشد و می خواهید آن را برای چه هدفی دنبال کند. اگر هم از آن به عنوان  پشت اپن و چهارپایه استیل استفاده می کنید ، و هم برای تهیه صندلی های اضافی در اتاق نشیمن یا محل تجمع  و گپ و گفت، خرید صندلی کانتر استیل متناسب با همه این نیازها انتخاب کنید. به عنوان مثال ، یک صندلی کانتر گردان بدون پشت ممکن است برای مدت طولانی احساس راحتی نکند.

counter chair

به یک تناسب خوب فکر کنید!

برای خرید صندلی کانتر حتمامشخص کنید که صندلی کانتر چقدر فضا اشغال می کند ، چه مقدار اتاق دارید و چه تعداد از صندلی کانتر می توانید استفاده و به راحتی در آن فضا جا دهید. اگر یک جفت می خرید ، اطمینان حاصل کنید که وقتی آنها را جلوی بار خود قرار می دهید فضای کافی بین آنها وجود داشته باشد. در حالت ایده آل ، باید حداقل ۶ اینچ فاصله از صندلی کانتر و اپن وجود داشته باشد. اگر ناحیه محکم تری دارید ، از صندلی کانتر کوچک و بدون دسته‌ی انتخاب کنید. اگر مساحت بیشتری دارید ، از صندلی کانتر استیل انتخاب کنید که با مقیاس مناسب مطابقت داشته باشد

counter chair

امیدواریم این مطلب برای شما مفید فایده بود باشد و در خرید صندلی کانتر به این نکات توجه کنید. اگر می‌خواهید صندلی کانتری متناسب با سلیقه‌تان پیدا کنید. حتما به سایت اپن تاپ سری بزنید.شاید صندلی‌ای که باید در خانه‌شما باشد منتظر شماست!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *