گوناگون

راهنمای خرید بهترین صندلی اپن متناسب با دکوراسیون منزل

صندلی کانتر

فهرست مطالب

چگونه صندلی اپن متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب کنیم

صندلی اپن، یکی از المان‌های دکوراسیون است که روز به روز بر اهمیت و استفادۀ آن افزوده می‌شود. با توجه به اپن شدن آشپزخانه‌ها در معماری مدرن، در بسیاری از خانه‌ها، خصوصاً آپارتمان‌های کوچک، از اپن، به جای میز ناهارخوری بهره گرفته شد. از همینجا بود که صندلی اپن راه خود را به آشپزخانه‌های ایرانی باز کرد. صندلی اپن، جزئی از مبلمان است که در انواع و اقسام مختلف تولید می‌شود. این المان مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون، باید به گونه‌ای انتخاب و خریداری شود که همگون با دیگر اجزای چیدمان باشد. حال سوال اینجاست که بهترین صندلی اپن متناسب با هر دکوراسیون کدام یک از انواع مختلف موجود در بازار می‌تواند باشد. با ما همراه باشید تا توضیحات کاملی در مورد بهترین صندلی اپن، در اختیارتان قرار دهیم.

۵ عامل تعیین کنندۀ بهترین صندلی اپن

برای آنکه بتوانید بهترین صندلی اپن را از میان انواع گوناگون موجود در بازار تشخیص دهیم، بهتر است بدانیم عوامل تعیین کنندۀ بهترین صندلی اپن از بدترین آن چیست. آنچه مسلم است، همواره در هر کالایی، از جمله مبلمان و المان‌های دکوری، قیمت و کیفیت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. اما هر کدام به تنهایی نمی‌توانند تعیین کنندۀ بهترین یا بدترین بودن یک صندلی اپن باشند. ۵ عامل اصلی هستند که می‌توانند کیفیت بالای صندلی را تایید نمایند.

۱. ارتفاع صندلی

با توجه به این مسئله که اپن‌ها به طور معمول در ارتفاع بالاتری نسبت به میز ناهارخوری ساخته می‌شوند، بنابراین، بهترین صندلی اپن، آن صندلی‌ای است ارتفاع بیشتری از صندلی‌های ناهارخوری معمولی داشته باشد. با وجود ارتفاع استانداردی که برای ساخت اپن در نظر گرفته می‌شود،  بهتر است هنگام خرید حتماً بر است صندلی اپنی بخرید که برای اپن آشپزخانۀ شما مناسب باشد. برای اطمینان بیشتر، می‌توانید از انواع صندلی اپن جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده نمایید.

صندلی کانتر

۲. دستۀ صندلی

یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین کنندۀ بهترین صندلی اپن، دسته‌ها آن است. دستۀ صندلی اپن باید به گونه‌ای باشد که در هنگام نشستن، به لبۀ اپن گیر نکند. در برخی موارد از صندلی اپن‌هایی استفاده می‌شود که فاقد دسته باشند.

۳. تکیه‌گاه صندلی

به طور قطع، بهترین صندلی اپن، صندلی‌ای است که دارای یک تکیه‌گاه راحت باشد تا فرد هنگام نشستن بر روی آن خسته نشود. در بسیاری از طراحی‌های معروف و رایج، صندلی اپن فاقد تکیه‌گاه است. اما اگر به دنبال بهترین صندلی اپن هستید، پیشنهاد می‌کنیم از انواع دارای تکیه‌گاه انتخاب نمایید.

۴. پایۀ صندلی

همانطور که بالاتر گفتیم، پایۀ صندلی اپن کمی بلندتر از صندلی‌های معمولی است. بنابراین، بهترین صندلی اپن، علاوه بر داشتن جای پا برای قرار دادن پاها در هنگام نشستن، باید به گونه‌ای مستحکم و ایستا ساخته شده و لق نزند. تا فرد در هنگام نشستن، آسایش خاطر داشته باشد.

۵. جنس نشیمنگاه صندلی

جنس نشیمنگاه نیز یکی از ۵ عامل تاثیرگذار برای بهترین صندلی اپن بودن است. بهتر است در میان انواع صندلی اپن، نوعی را انتخاب کنید که نشیمنگاه نرمی داشته باشد تا در هنگام نشستن‌های طولانی مدت فرد را دچار آزار و اذیت نکند.

صندلی کانتر

بهترین صندلی اپن متناسب با دکوراسیون

صندلی اپن در انواع مختلفی مانند چوبی، فلزی، چرمی، پلاستیکی، متریال ترکیبی و غیره تولید می‌شود. برای آنکه بتوانید بهترین صندلی اپن را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا مشخص نمایید که سبک دکوراسیون منزل شما چیست. اگر بخواهیم سبک‌های دکوراسیون را در دو گروه کلی تقسیم بندی کنیم، این دو دسته عبارت هستند از:

  • دکوراسیون کلاسیک
  • دکوراسیون مدرن

از آنجایی که هماهنگی و همخوانی در تمامی خانه باید قابل رویت باشد، برای انتخاب بهترین صندلی اپن، باید بر اساس سبک دکوراسیون خانۀ خود جلو بروید. اگر سبک کلی دکوراسیون منزل شما کلاسیک است، بهترین صندلی اپن برای شما، صندلی با طراحی کلاسیک است. به عنوان مثال، صندلی‌ اپن چوبی گزینۀ مناسبی برای شما خواهد بود. اما اگر سبک کلی دکوراسیون منزل شما مدرن است، پیشنهاد می‌کنیم از صندلی اپن های فلزی، متریال ترکیبی و دیگر انواع سبک مدرن، مانند صندلی اپن ایفلی استفاده نمایید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ می‌توانید انواع و اقسام صندلی را ملاحظه کرده و بهترین صندلی اپن را برای خود خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *