گوناگون

۵ مدل صندلی اپن جدید برای آشپزخانه های خاص

صندلی کانتر آشپزخانه

فهرست مطالب

خاص ترین صندلی‌های اپن آشپزخانه

صندلی اپن، یکی از المان‌های جدا نشدنی از خانه‌های امروزی است. با توجه به کوچک‌تر شدن آپارتمان‌ها و تغییر سبک آشپزخانه‌های بسته به آشپزخانه‌های اپن، کانتر آشپزخانه، به مرور زمان، جایگزین مناسبی برای میز ناهارخوری شد. با توجه به ضروری بودن وجود میز ناهارخوری، خرید صندلی اپن نیز یکی از ملزومات هر خانه محسوب می‌شود. اگر به دنبال مدل صندلی اپن جدید هستید تا آشپزخانه‌های خود را به زیبایی دکور کنید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید. در این مطلب، به بررسی انواع صندلی اپن می‌پردازیم و در پایان، ۵ مدل صندلی اپن جدید را معرفی خواهیم کرد.

انواع صندلی اپن

به طور کلی، صندلی اپن به دو دستۀ ثابت و جکدار تقسیم‌بندی می‌شود. ارتفاع هر دوی این مدل صندلی اپن‌ها، از صندلی‌ میز ناهارخوری معمولی بلندتر است. اما همانطور که از نامشان پیدا است، صندلی اپن جک دار، قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. در صورتی که صندلی اپن ثابت، در یک ارتفاع مشخص ثابت است. مدل صندلی اپن جدید می‌تواند بسته به علاقه و نیاز شما، ثابت یا جک دار باشد. مدل جک دار به دلیل امکان تنظیم ارتفاع نسبت به مدل ثابت برتری دارد. اما در مقابل قیمت نسبتاً بیشتری نیز خواهد داشت و برای خرید آن ملزم به پرداخت پول بیشتری خواهید بود. در ادامه به معرفی ۵ مدل صندل اپن جدید می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

صندلی کانتر آشپزخانه

۱.  صندلی اپن ثابت آرین سافت اسپایدر پلاس

صندلی اپن آرین سافت اسپایدر پلاس، یک مدل صندلی اپن جدید ثابت است و در ارتفاع ۷۰ سانتی‌متری قرار می‌گیرد. این صندلی دارای پایه‌ای فلزی به رنگ مشکی و با طرح اسپایدر است. جنس بدنۀ این صندلی اپن زیبا از فایبر بوده و نشیمن آن در ابعاد ۴۲*۴۶*۴۱ می‌باشد.

۲.  صندلی اپن ثابت لمسه کامفورت پلاس

اگر در میان بررسی مدل صندلی اپن جدید، راحتی صندلی نیز برایتان دارای اهمیت است، صندلی اپن لمسه کامفورت پلاس اپن تاپ، یک انتخاب خوب برای شما محسوب می‌شود. این صندلی در ارتفاع ۷۰ سانتی‌متری قرار می‌گیرد و نشیمنی در ابعاد ۴۰*۴۰ سانتی‌متر دارد. پشتی و نشیمن گاه این صندلی از پارچه ساخته شده و نرم است. بنابراین بسیار راحت بوده و در نشستن‌های طولانی مدت، فرد را آزار نخواهد داد. این مدل صندلی اپن جدید، دارای ۴ پایۀ چوبی است و ایستایی بسیار خوبی دارد.

صندلی کانتر آشپزخانه

۳.  صندلی اپن ثابت چستر فیلد سیلور

صندلی اپن چستر فیلد اپن تاپ، یک مدل صندلی اپن جدید و ثابت است که در ارتفاع ۶۰ سانتی‌متری قرار می‌گیرد. جنس روکش صندلی را می‌توانید به دلخواه خود، بین پارچه یا چرم مصنوعی انتخاب نمایید. این صندلی اپن از برند اپن تاپ دارای ۴ پایۀ سیلور و بسیار با کیفیت است که از جنس فلز با آبکاری استیل ساخته شده‌اند. به دلیل نشیمن نرم در ابعاد ۵۵*۴۳ سانتی‌متری، این صندلی، در دسته صندلی اپن‌های زیبا و در عین حال بسیار راحت قرار می‌گیرد.

۴.  صندلی اپن جکدار ۲۰۰۲

چهارمین مدل صندلی اپن جدید، صندلی جدکدار مدل ۲۰۰۲ از برند اپن تاپ است. این مدل، یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های اپن با متریال ترکیبی می‌باشد که از چوب، چرم و سیلور ساخته شده است. صندلی اپن ۲۰۰۲، ماکسیمم تا ارتفاع ۸۲ سانتی‌متر و مینیمم در ارتفاع ۶۶ سانتی‌متر قرار می‌گیرد. چرم استفاده شده در این مدل صندلی اپن جدید، مصنوعی بوده و چوب آن از جنس ام دی اف خم شده به رنگ گردویی می‌باشد.

صندلی کانتر آشپزخانه

۵.  صندلی اپن جکدار ۲۰۱۲

پنجمین مدل صندلی اپن جدید که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، صندلی اپن جکدار ۲۰۱۲ است. این صندلی، همانطور که از نام آن پیدا است، قابلیت تنظیم ارتفاع از ۸۲ سانتی متر تا ۶۶ سانتی متر را دارا است. با توجه به کفی فوم دار این صندلی،  بسیار راحت بوده و ایستایی فوق العاده خوبی دارد. این مدل صندلی اپن جدید از برند اپن تاپ قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد.

مدل صندلی اپن جدید به این پنج مدل که معرفی کردیم محدود نمی‌شود. دنیای صندلی اپن، دنیایی پر تنوع، زیبا و پرکاربرد است که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ می‌توانید با آن روبه‌رو شوید. در این فروشگاه می‌توانید انواع مدل صندلی اپن جدید را ملاحظه و به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *