گوناگون

۵ صندلی اپن برای آشپزخانه های نقلی

فهرست مطالب

معرفی چند مل صندلی اپن برای آشپزخانه های کوچک

در بسیاری از آپارتمان‌های امروزی، به دلیل کمبود فضا به مرور زمان، اپن آشپزخانه جایگزین میز ناهارخوری شد. این مسئله، به دلیل اهمیت وجود میز ناهارخوری برای آسایش ساکنان مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفتو مشکل کوچک بودن فضا به قدری مسئله است که افراد به دنبال انواع صندلی اپن برای آشپزخانه‌ های نقلی می‌گردند. صندلی اپن برای چنین فضاهایی باید در عین زیبایی و راحتی فضای کمتری را نیز اشغال نمایند. در ادامه، به معرفی ۵ مدل صندلی اپن زیبا، خوش قیمت و راحت برای آشپزخانه های نقلی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

صندلی اپن جک دار یا ثابت | مسئله این است

برای خرید صندلی اپن، با دو گروه اصلی ثابت و جک دار روبه‌رو می‌شوید. انواع صندلی اپن ثابت، همانطور که از نامش مشخص است، ارتفاع ثابتی داشته و امکان تنظیم و تغییر نخواهد داشت. صندلی‌های جک دار، انواع صندلی اپن هستند که می‌توان به کمک یک اهرم ارتفاع آن‌ها را در یک بازۀ مشخصی تنظیم نمود. اینکه کدام مدل صندلی اپن برای شما مناسب خواهد بود، کاملاً بستگی به علاقۀ شخصی خودتان و همچنین میزان بودجه‌ای است که برای خرید صندلی اپن در نظر گرفته‌اید. به طور معمول، صندلی‌های جک دار، گران‌تر از انواع صندلی اپن ثابت هستند. در حالی که تنوع طراحی و رنگبندی، در صندلی‌های ثابت بسیار بیشتر است. در ادامه به معرفی ۵ مدل صندلی اپن از برند اپن تاپ می‌پردازیم که برای آشپزخانه‌های نقلی مناسب هستند.

صندلی کانتر آشپزخانه

۱.   صندلی اپن جک دار مدل ۲۰۱۰ اپن تاپ

صندلی اپن جک دار مدل ۲۰۱۰، یک صندلی اپن با متریال ترکیبی است که با استفاده از ام دی اف خم داده شده، چرم مصنوعی و فلز با روکش استیل ساخته می‌شود. این صندلی اپن ارتفاع قابل تنظیمی در محدودۀ ۸۲ سانتی متر تا ۶۶ سانتی متر قرار می‌گیرد. به دلیل فومی که در نشیمنگاه این صندلی استفاده شده بسیار راحت می‌باشد. این صندلی اپن از برند اپن تاپ، دارای تکیه گاهی راحت است و در نشستن‌های طولانی مدت، موجب اذیت فرد نخواهد شد.

۲.  صندلی اپن جک دار مدل تیگو سیلور بدون پشتی

صندلی اپن جک دار مدل تیگو سیلور بدون پشتی از برند اپن تاپ، یک صندلی مناسب برای آشپزخانه های نقلی و آپارتمان‌های کوچک است. این صندلی جک دار است. به بیان دیگر، ارتفاع آن را می‌توان در ارتفاع ماکسیمم ۸۲ سانتی متر و مینیمم ۶۰ سانتی متر تنظیم نمود. از دلایل محبوبیت این صندلی اپن در این برند، متریال ترکیبی آن است. این صندلی از ترکیب متریال هایی مانند چوب یا پارچه و فلز با آبکاری استیل ساخته می‌شود. امکان چرخش ۳۶۰ درجۀ این صندلی، راحتی استفادۀ آن را دو چندان نموده است.

۳.  صندلی اپن ثابت مدل برانکس طلایی اپن تاپ

صندلی اپن ثابت مدل برانکس طلایی از برند اپن تاپ، یک صندلی ثابت است که در ارتفاع ۶۲ سانتی متری قرار می‌گیرد. این صندلی اپن نقلی، نشمینی در ابعاد ۴۰*۴۰ داشته و رنگ پایۀ آن طلایی است. رنگ رویۀ این صندلی اپن را می‌توان در میان تنوع آبی، صورتی، طوسی و مشکی انتخاب کرد. طراحی خاص پایۀ فلزی این صندلی که روکش آبکاری شدۀ فورتیک دارد موجب محبوبیت این مدل از برند اپن تاپ شده است.

۴.  صندلی اپن ثابت مدل پارتو سیلور

صندلی اپن مدل پارتو سیلور برند اپن تاپ نیز مانند مدل قبلی که معرفی کردیم، یک صندلی اپن ثابت است که در ارتفاع ثابت ۶۲ سانتی متری قرار می‌گیرد و نشیمنی ۴۰*۴۰ سانتی متر دارد. نشیمن این صندلی نقلی دارای فوم بوده و روکشی از جنس پارچه یا چرم دارد. همین امر سبب شده است تا این صندلی در عین زیبایی و کم جایی، راحت نیز باشد. ایستایی خوب صندلی به دلیل ۴ پایۀ جنس فلز آن است. این صندلی را می‌توانید در دو رنگ مشکی یا سفید خریداری نمایید.

۵.  صندلی اپن ثابت مدل سدونا اپنی

اگر به دنبال یک صندلی اپن مدرن با ارتفاع زیاد هستید، صندلی اپن سدونا اپنی از برند اپن تاپ برای شما یک انتخاب فوق العاده است. این صندلی طراحی به خصوصی دارد که در ارتفاع ۱۰۵ سانتی متری قرار می‌گیرد. جنس رویۀ نشیمن این صندلی اپن پارچه است که می‌توان در میان رنگ‌های زرد، قرمز و مشکی انتخاب نمود. به دلیل فومی که در کفی صندلی استفاده شده، این صندلی اپن در عین زیبایی بسیار راحت نیز هست.

برای دریافت اطلاعات کامل‌تر در مورد انواع صندلی اپن برای آشپزخانه‌های نقلی، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *