گوناگون

همه چیز درباره صندلی اپن چستر

صندلی کانتر چستر فیلد

فهرست مطالب

معرفی صندلی اپن چستر

با کوچک شدن آپارتمان‌ها و فضای زندگی شهری، صندلی اپن، به یکی از اجزای جدایی ناپذیر دکوراسیون منازل تبدیل شد. با توجه به اهمیت استفاده از میز ناهارخوری و کمبود فضا، استفاده از اپن به عنوان جایگزین میز ناهارخوری، بسیار رایج شد. از همینجا بود که صندلی اپن وارد بخش لاینفک دکوراسیون تبدیل شد. همانطور که مشخص است، صندلی اپن، یکی از اجزای مبلمان خانه است و باید با کلیت آن همخونی داشته باشد. یکی از سبک‌های مبلمان که بسیار پرطرفدار هستند و هم علاقه مندان به سبک کلاسیک را راضی می‌کنند و هم دوست‌داران سبک مدرن، مبلمان چستر است. در این مقاله می‌خواهیم کمی در مورد پیدایش این سبک مبلمان و همچنین صندلی اپن چستر صحبت کنیم. با ما تا انتها همراه باشید.

پیدایش مبلمان چستر

مبلمان سبک چستر، شهرتی دیرینه و جهانی دارد. این مبلمان در سراسر دنیا بسیار محبوب است و به سادگی می‌توان آن را تشخیص داد. لمسه کوبی بر روی تکیه گاه و یا دسته‌های این سبک مبلمان، باعث شده تا یک طراحی اختصاصی و قابل تشخیص داشته باشد. پیدایش مبلمان چستر به سال‌ها قبل و دهه‌های ۱۸۰۰ میلادی بازمی‌گردد. سبک مبلمان چستر را می‌توان در مبل، صندلی یا صندلی اپن چستر مشاهده کرد. این سبک صندلی بسیار راحت، کاربردی و زیبا بوده و بیشتر برای سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب خواهد بود.

صندلی کانتر چستر فیلد

صندلی اپن چستر در دکوراسیون

همانطور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم، صندلی اپن، یکی از اجزای مهم در دکوراسیون منزل است که می‌تواند تاثیر مثبت یا منفی بسیار زیادی در زیبایی بصری محیط داشته باشد. بنابراین، بهتر است در هنگام خرید صندلی اپن، حساسیت و دقت بسیاری داشته باشید و بر اساس سلیقه، بودجه و سبک کلی دکوراسیون خود، یک صندلی اپن خوب و مناسب تهیه نمایید. صندلی اپن چستر، یک انتخاب خوب برای هر دکوراسیونی است. چرا که هم در سبک مدرن جای می‌گیرد و هم با سبک دکوراسیون کلاسیک هم‌خوانی دارد. بنابراین می‌توانید با خرید صندلی اپن چستر، از زیبایی بصری در محیط خود اطمینان داشته باشید. اما علاوه بر زیبایی بصری، صندلی اپن چستر، مزایایی دیگری نیز دارد که به لحاظ ساختاری و تکنیکی آن را به یک گزینۀ خوب تبدیل خواهد نمود.

برتری‌های صندلی اپن چستر

صندلی اپن چستر، بر اساس استانداردهای ویژه‌ای طراحی و ساخته می‌شود. ارتفاع صندلی، تکیه گاه، دسته‌های ارگونومی، نشیمنگاه نرم و راحت، جای پای مناسب، ایستایی و استحکام بالا و همچنین عمر طولانی سبب شده است تا به یک گزینۀ بسیار خوب برای مزین کردن اپن آشپزخانه تبدیل شود. ساختار صندلی اپن چستر، اگر به درستی انجام شود، می‌تواند یک صندلی عمری، راحت و زیبا برای شما باشد.

معرفی یک صندلی اپن چستر و زیبا

صندلی اپن چستر، یک انتخاب خوب، برای جایگزین میز و صندلی ناهارخوری است. چرا که به دلیل طراحی ارگونومی، به هیچ عنوان منجر به ناراحتی و اذیت فرد در هنگام نشستن نخواهد شد. صندلی اپن چستر فیلد سیلور از برند اپن تاپ، یک گزینۀ مناسب، زیبا، راحت و با قیمت مناسب است که می‌توانید خریداری نمایید. این صندلی در ارتفاع ۶۰ سانتی متری ساخته شده و قابلیت تغییر ارتفاع ندارد. نشیمن گاه این صندلی اپن چستر ۵۵*۴۳ سانتی متر بوده و ارتفاع پشتی آن ۱۸ سانتی متر است. ایستایی صندلی بر روی ۴ پایه از جنس فلز آبکاری شده با استیل بسیار مستحکم بوده و نشیمن آن می‌تواند با پارچه یا چرم مصنوعی به انتخاب شما مزین شود.

صندلی کانتر چستر فیلد

از کجا بخریم؟

همانطور که تا اینجا متوجه شدیم، صندلی اپن چستر، یک طراحی زیبا، منحصر به فرد، ارگونومی، راحت و مناسب با  هر سبک دکوراسیون است که می‌توانید خریداری و استفاده کنید. یک قانون وجود دارد و آن هم این است که صندلی اپن چستر در مقایسه با دیگر نمونه‌های موجود در بازار قیمت نسبتاً بالاتری دارد. البته قیمت و کیفیت همواره دو مسئلۀ مجاور بوده و باید در کنار یکدیگر مورد نظر قرار بگیرند. کیفیت ساخت در صندلی اپن چستر بسیار اهمیت دارد. اینکه از متریال درجه یک ساخته شده باشد و اندازه‌های آن از قوانین ارگونومی بدن پیروی کرده باشند. بنابراین بهتر است صندلی اپن چستر خود را از یک فروشگاه مطمئن خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی اپن تاپ، یک انتخاب مطمئن برای شما خواهد بود. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر می‌توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *