گوناگون

۵ دلیل برای اینکه صندلی اپن ارزان نخریم!

صندلی کانتر

فهرست مطالب

چند دلیل مهم برای نخریدن صندلی اپن ارزان

با کوچک‌تر شدن خانه‌ها و کمبود فضا برای قرار دادن میز ناهار خوردی به صورت مجزا، کانتر آشپزخانه و صندلی اپن جایگزینی برای میز ناهارخوری شده‌اند. طراحی‌های متنوع و زیبا برای ساخت انواع صندلی اپن باعث شده است تا این نوع از صندلی به یک بخش دکوراتیو مهم در مبلمان منزل تبدیل شود. اگر قصد خرید صندلی اپن داشته باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که قیمت صندلی اپن می‌تواند چه تنوع بالایی داشته باشد. ممکن است فکر کنید خرید صندلی اپن ارزان، انتخاب به صرفه‌ای خواهد بود. در صورتی که به هیچ عنوان این گونه نخواهد بود. در ادامه ۵ دلیل برای اینکه صندلی اپن ارزان نخریم را برایتان بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید.

چرا نباید صندلی اپن ارزان بخریم؟

تصور کنید می‌خواهید بین دو صندلی اپن کاملاً شبیه به هم، یکی را انتخاب کرده و برای اپن آشپزخانۀ خود خریداری نمایید. یکی از آن دو صندلی اپن ارزان و دیگری صندلی اپن گران است. از دور که نگاه می‌کنید، با خود فکر می‌کنید که صندلی اپن ارزان تر را بخرید چرا که فکر می‌کنید تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما صبر کنید! خرید صندلی اپن ارزان اشتباه بزرگی است که مرتکب خواهید شد؛ چرا؟ اجازه دهید تا به طور کامل برایتان بگوییم.

صندلی کانتر

۱. مواد اولیۀ نامرغوب

صندلی اپن ارزان به احتمال زیاد، مواد اولیۀ نامرغوبی دارد. به بیان دیگر، تولید کننده برای آنکه بتواند قیمت نهایی خود را کاهش دهد، مجبور است تا از مواد اولیۀ ارزان‌تر برای تولید صندلی اپن استفاده کند. مواد اولیۀ ارزان‌تر باعث می‌شود که صندلی اپن تولید شده، زیبایی، استحکام، طول عمر و غیره مورد نیاز را نداشته باشد. بنابراین دفعۀ بعدی که دو صندلی اپن کاملاً مشابه با دو قیمت متفاوت دیدید، بدانید که صندلی اپن ارزان تر را با مواد اولیۀ ارزان تولید کرده‌اند.

۲. طراحی غیر ارگونومیک

در خرید صندلی اپن، یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه نمایید، طراحی ارگونومیک صندلی است. طراحی ارگونومیک به این معنی است که اندازه‌های مختلف صندلی مانند ارتفاع، نشیمن‌گاه، ارتفاع تکیه گاه و موارد دیگر باید بر اساس استانداردهایی تهیه شوند که انسان در هنگام استفاده اجساس راحتی نماید. همۀ این موارد باعث می‌شوند که شما در هنگام نشستن بر روی یک صندلی اپن احساس راحتی نموده و بر روی یک صندلی دیگر خیر. اکثراً زمانی که صندلی اپن ارزان ساخته می‌شود، هزینه و زمانی برای ارگونومیک ساختن آن صرف نشده است.

۳. طول عمر کوتاه

یکی از مهم‌ترین دلایلی که نباید صندلی اپن ارزان بخرید، طول عمر کوتاه آن است. به دلیل تمامی مواردی که ذکر کردیم یا در ادامه ذکر خواهیم کرد، به طور معمول، طول عمر صندلی اپن ارزان کوتاه است. بنابراین به سرعت خراب شده و نیاز است تا آن را با یک صندلی جدید جایگزین نمایید.

۴. هزینۀ سنگین در طولانی مدت

به دلیل مواد اولیه نامرغوب، طراحی‌های عموماً غیر استاندارد برای نگه‌داری از صندلی باید هزینه‌های بیشتری پرداخت کنید. علاوه بر این، صندلی اپن ارزان اصلاً راحت نیست و به احتمال زیاد با نشستن طولانی مدت بر روی آن دچار آسیب در کمر خود خواهید شد. چه هزینه‌ای گزاف‌تر از از بین رفتن سلامتی شما؟ خرید صندلی اپن ارزان در نگاه اول به صرفه و در طولانی مدت بسیار گران خواهد بود.

صندلی کانتر

۵. صندلی اپن ارزان، گران‌تر از آنچه فکر می‌کنید!

در نگاه اول ممکن است فکر کنید با خرید صندلی اپن ارزان، پول خود را ذخیره کرده‌اید. این تصور کاملاً اشتباه است. با یک نگاه دقیق‌ و طولانی مدت متوجه خواهید شد خرید صندلی اپن ارزان، آنقدرها هم که فکر می‌کنید، ارزان تمام نخواهد شد. صندلی اپن ارزان زودتر از آنچه که فکرش را بکنید خراب خواهد شد و شما مجبور خواهید بود تا دوباره از نو هزینه کرده و برای کانتر آشپزخانۀ خود صندلی بخرید. بنابراین خرید صندلی اپن ارزان با تصور کاهش هزینه‌ها به هیچ عنوان تفکر درستی نیست.

از کجا بخریم؟

قیمت و کیفیت همواره در کنار یکدیگر معنا پیدا می‌کنند. انتخاب یک برند معتبر برای خرید صندلی اپن که هم از مواد اولیۀ مرغوب استفاده کند و هم طراحی ارگونومیک داشته باشد و همچنین در عین حال، قیمت مناسبی را ارائه نماید در خرید صندلی اپن بسیار حائز اهمیت است. اگر به دنبال یک صندلی اپن ارزان و در عین حال با کیفیت بالا هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ سری بزنید. این فروشگاه، نمونه‌های متنوع، زیبا و خوش قیمتی به شما معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *