گوناگون

ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه با صندلی اپن استیل

صندلی کانتر استیل

فهرست مطالب

۷ نوع دکوراسیون آشپزخانه با صندلی اپن استیل

دکوراسیون خانه تاثیر بسیار زیاد و کاملاً مستقیمی بر روحیات و آرامش اعصاب افراد ساکن خواهد گذاشت. صندلی اپن، یکی از عناصر تاثیرگذار در دکوراسیون است که با تغییر سبک آشپزخانه‌ها از حالت بسته به حالت اپن، جایگاه ویژه‌ای در خانه‌ها پیدا کرد. در گذشته‌ای نه چندان دور اگر می‌خواستید صندلی اپن بخرید، بازۀ بسیار محدودی برای انتخاب داشتید. اما امروزه با افزایش خلاقیت در طراحی و تولید صندلی اپن در طرح‌ها و رنگ‌ها مختلف، دست شما برای انتخاب باز است. صندلی اپن استیل، یکی از انواع صندلی اپن جدید است که این‌ روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.در این مقاله چند ایدۀ جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه با صندلی اپن در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

۷ صندلی اپن استیل که آشپزخانۀ شما را زیباتر خواهد کرد

صندلی اپن استیل برای دکور کردن آشپزخانه به سبک مدرن و گاهی به سبک کلاسیک بسیار مطلوب است. استیل متریال مستحکم است که حالت بسیار شیکی به کلیت آشپزخانۀ شما خواهد بخشید. گاهی ممکن است صندلی اپن استیل تمام بوده و گاهی به صورت ترکیبی با متریال دیگر مانند چرم یا پارچه ساخته شود. در زیر، ۱۰ صندلی اپن استیل زیبا و با کیفیت را به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید آشپزخانۀ خود را به زیبایی دکور کنید.

۱. صندلی اپن رز طلایی اپن تاپ

صندلی اپن رز طلایی اپن تاپ، یک صندلی اپن استیل ترکیبی است که نشیمن گاهی از جنس پارچه دارد. این صندلی اپن ارتفاع ثابتی داشته و طراحی آن کاملاً ارگونومیک است. طرح لانه زنبوری روی پشتی صندلی، زیبایی خاصی به آن بخشیده است. روکش این صندلی اپن از برند اپن تاپ را می‌توانید بر اساس سلیقه و دکوراسیون منزل خود در رنگ دلخواه انتخاب نمایید.

۲. صندلی اپن استیل سدونا اپن تاپ

صندلی اپن استیل سدونا از برند اپن تاپ، یک صندلی مدرن، زیبا، راحت و جذاب است که ارتفاع ثابتی دارد. طراحی ارگونومیک این صندلی اپن سبب شده است تا در هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی کنید. اگر به سبک‌های مدرن در دکوراسیون علاقه دارید، صندلی اپن استیل سدونا، بهترین انتخاب برای شما است.

۳. صندلی اپن استیل نایس طلایی اپن تاپ

صندلی اپن استیل نایس طلایی، یکی دیگر از صندلی اپن‌ها با طراحی مدرن است که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و بسیار مینیمال است. نشیمنگاه این صندلی از جنس چرم بوده و بسیار راحت است. صندلی اپن نایس در رنگ نقره‌ای نیز تولید شده است.

۴. صندلی لیدن طلایی اپن تاپ

اگر فضای شما برای قرار دادن صندلی اپن کم است، صندلی اپن لیدن، بهترین انتخاب خواهد بود. این صندلی اپن، شبیه به یک چهار پایه است که نشیمنی پارچه‌ای و پایه‌هایی از جنس استیل دارد. رنگ پارچۀ نشیمن گاه قابل انتخاب بوده و پایه‌ها نیز در رنگ طلایی و نقره‌ای تولید می‌شوند. این صندلی اپن استیل، ثابت بوده و ارتفاع آن تغییر نخواهد کرد.

۵. صندلی شربورگ اپن تاپ

صندلی اپن استیل شربورگ اپن تاپ که در سه رنگ سیلور، طلایی و مشکی تولید می‌شود، یک انتخاب ساده، مینیمال، راحت و جذاب است. نشیمن این صندلی از جنس چرم است و رنگ آن قابل انتخاب می‌باشد. صندلی اپن شربورگ نیز برای آشپزخانه‌های کوچک و سبک دکوراسیون مدرن کاملاً مناسب است.

صندلی کانتر استیل

۶. صندلی برانکس طلایی اپن تاپ

صندلی اپن استیل برانکس اپن تاپ که در سه رنگ طلایی، سیلور و مشکی تولید می‌شود، یکی دیگر از صندلی اپن هایی است که با هر سبک دکوراسیونی جور درمی‌آیند. پایه‌های این صندلی از جنس استیل ضد زنگ بوده و رنگ نشیمن‌گاه آن قابل انتخاب است. صندلی برانکس اپن تاپ، ارتفاع ثابتی داشته و طراحی آن کاملاً ارگونومیک است.

۷. صندلی اپن نرماندی طلایی اپن تاپ

صندلی اپن نرماندی اپن تاپ، پایه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ داشته و نشیمن و تکیه‌گاه آن از جنس چرم یا پارچه است. این صندلی، ارتفاع ثابتی دارد و طراحی ارگونومیک آن باعث می‌شود تا در هنگام نشستن بر روی آن، به هیچ عنوان احساس خستگی و نارحتی نداشته باشید.

تمامی صندلی اپن استیل های معرفی شده در بالا را می‌توانید در سایت اپن تاپ مشاهده و خریداری نمایید. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *