گوناگون

بهترین مدل های صندلی اپن استیل طلایی

صندلی کانتر

فهرست مطالب

معرفی چند مدل صندلی اپن استیل طلایی

امروزه در صنعت طراحی و دیزاین، مدل آشپزخانه های اپن بسیار پر طرفدار است. یکی از کاربردی ترین وسایلی که در این طراحی ها به کار می آیند صندلی ها مخصوص به میز اپن است. صندلی های اپن با ساختار خاصی که دارند، می توانند نشستن پشت میز اپن برای غذا خوردن و یا انجام کارهای روزمره بسیار لذت بخش کنند. امروز می خواهیم یکی از صد ها مدل صندلی اپن یعنی صندلی اپن استیل طلایی را به شما معرفی کنیم.

دیزاین اپن آشپزخانه چیست؟

آشپزخانه اپن چیست؟ در طراحی داخلی، آشپزخانه اپن یا آشپزخانه با کانسپت باز، آشپزخانه ای است که دیواری آن را از بقیه خانه جدا نمی کند. یک نقشه آشپزخانه باز ممکن است به اتاق ناهار خوری خانه، اتاق نشیمن، اتاق خانوادگی یا فضای زندگی دیگر گسترش یابد و یک محیط زیبا و عالی ایجاد کند. همانطور که از این اصطلاح پیداست، این طراحی، فضای بازی ایجاد می کند که از تمام خانه دیده می شود. این طراحی برای خانه های با متراژ کم، بسیار مناسب است. برای این خانه ها که آشپزخانه اپن دارند، استفاده از صندلی های مناسب اپن ناگزیر است. این صندلی ها مدل های بسیار زیادی دارند و در اندازه ها، رنگ ها و مواد اولیه متنوعی ساخته می شوند. مدل های با سایز بلند، متوسط و کوچک مناسب برای میز های با اندازه مختلف، و از جنس چوبی، فلزی، پلاستیکی استیل و یا ترکیبی از این ها.

 

صندلی کانتر

صندلی های استیل

صندلی های آشپزخانه اپن و غذاخوری طلایی، رنگ گرم را در فضا های غذا خوری ادغام می کنند که اتاق را روشن می کند و فضای آرامی را ایجاد می کند. چه نوع میزهایی را باید با صندلی های آشپزخانه و غذاخوری طلایی ست کنید؟ این سبک های صندلی اپن با میزهای آشپزخانه با چوب روشن یا مشکی زیبا به نظر می رسد. این رنگ طلایی جلوه ای از جذابیت را به اتاق های غذاخوری سنتی می افزاید.
از طرف دیگر جنس استیل بسیار مقاوم است و بنابراین طول عمر زیادی دارد و اگر به دنبال صندلی های با کیفیت و با دوام باشید صندلی های استیل، می توانند انتخاب خوب و مناسبی باشند. طراحان می توانند برای صندلی استیل خلاقیت زیادی به خرج بدهند. این صندلی ها در محیط های گوناگونی از جمله، محیط های اداری، مسکونی، تجاری کاربرد دارد. برای آشپزخانه هایی که با کانسپت باز طراحی شده اند نیز صندلی های استیل طلایی می توانند گزینه‌ های بسیار زیبایی باشند و طراحی خیره کننده ای به نمایش بگذارند.

محبوبیت صندلی های اپن استیل طلایی

علاوه بر جنس مقاوم صندلی اپن استیل طلایی، ظاهر شیک و لاکچری آن، تنوع مدل های آن و و شرایط نگهداری و تمیز کردن آن آسان ‌تر آن نسبت به صندلی های با جنس چوبی، بسیار پرطرفدار اند. معمولاً این صندلی ها با پایه و بدنه استیل و دشکچه‌ های چسبیده یا جدا شونده طراحی می شوند.

انواع صندلی های اپن استیل

صندلی های استیل اپن در دو رنگ طلایی و نقره ای طراحی و تولید می شوند که شما می توانید با توجه به سبک دیزاین خانه و آشپزخانه، رنگ کابینت ها و سلیقه ی خودتان یکی از آن ها را انتخاب کنید. در کل استفاده از صندلی های استیلی جذابیت و درخشندگی دکور و معماری فضا را دوچندان می کند. حتی صندلی اپن استیل طلایی می تواند یک مکمل هیجان انگیز در کنار مبلمان طرح کلاسیک شما باشد.
صندلی استیل یک کالای لاکچری به شمار می رود و جزو کالاهای لوکس قرار می گیرد شما با قرار دادن صندلی استیل در خانه، اداره، مطب، در فضای ویلایی، رستوران ها، کافی شاپ ها حتی به عنوان یک المان کوچک می توانید فضای خود را شیک و زیبا کنید.
البته باید بخاطر داشته باشید صندلی های اپن و بار فلزی بدلیل ارتفاع بلند نیازمند رعایت استاندارد های فراوانی می باشد. برای مثال در صندلی اپن های فلزی جکدار لازم است از سینی های بزرگ زیر پایه (۴۵cm) فرم گرفته استفاده شود که با پرس هیدرولک و جوش های آرگون (جوش استیل) تمامی اتصالات آن را برای دوام و طول عمر بیشتر پوشش داده اند.

صندلی کانتر

قیمت صندلی های اپن استیل طلایی

شاید به خاطر قیمت های نامعقول امروزی شاید نگرانی از گرانی شما را از نگاه انداختن به این صندلی های خاص استیلی باز دارد و نخواهید به سراغ این کالاهای لوکس بروید به این دلیل به شما خاطر نشان می کنیم که صندلی های استیلی نسبت به نوع چوبی و یا انواع دیگر قیمت مقرون به صرفه ای دارند به خاطر دوام بالاتری که معمولا دارند، در نهایت به صرفه اند. از این بابت جای نگرانی نیست و شما می توانید هر زمان که خواستید مدل مد نظر خود را تهیه کنید.

امروز تلاش کردیم تا اطلاعاتی درباره صندلی های استیل طلایی برای آشپزخانه های اپن (open concept kitchen) به شما ارائه کنیم. شما می توانید از سایت اپن تاپ انواع صندلی های استیل طلایی را بررسی و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمامی صندلی اپن استیل های معرفی شده در سایت را می ‌توانید در سایت اپن تاپ مشاهده و خریداری نمایید. برای دریافت اطلاعات کامل ‌تر، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *