گوناگون

۵ تا از بهترین مدل های صندلی اپن چوبی

صندلی کانتر چوبی

معرفی بهترین مدل های صندلی اپن چوبی

این روزها صندلی های اپن در خانه های با سبک دکوراسیون مدرن بسیار پرطرفدار است. در خانه های امروزی معمولا به خاطر متراژ پایین، صندلی اپن برای استفاده چند جانبه از میز اپن آشپزخانه ضروری و لازم است. امروز قصد داریم تا ۵ تا از بهترین مدل های صندلی آپن چوبی را به طرفداران چوب و وسایل چوبی معرفی کنیم تا بتوانید صندلی متناسب با سلیقه و دیزان خانه و آشپزخانه خود را تهیه کنید. در ادامه ۵ تا از بهترین مدل های صندلی اپن چوبی را به شما همراهان اپن تاپ معرفی می کنیم.

دسته‌بندی جنس صندلی اپن

صندلی های اپن در وهله اول بر اساس جنس پایه یا به طور کلی بدنه شان در دسته های صندلی اپن چوبی، فلزی و پلاستیکی جای می گیرند. (البته برخی از صندلی ها نیز از ترکیب این مواد اولیه مثلا چوب و فلز با یکدیگر طراحی و ساخته می ‌شوند.)
دسته اول صندلی های فلزی:
صندلی های با بدنه فلزی به نسبت صندلی های چوبی جدیدتر هستند. این نوع از صندلی ها بیشتر مناسب استفاده در فضا های فانتزی و سبک های مدرن هستند و می توان آن ها را در رنگ‌ های بسیار متنوعی تهیه کرد.
دسته دوم صندلی های پلاستیکی:
نکته بسیار مهم در مورد این صندلی ها وزن به نسبت کمتر آن ها نسبت به صندلی های چوبی و فلزی است که این نکته معایب و مزایایی به دنبال دارد. این نوع از صندلی ها که با قیمت به مراتب پایین تری در بازار به فروش می رسند، از دیگر صندلی های رایج در انتخاب خریداران به عنوان نشیمنگاه های مخصوص اپن هستند چرا که علاوه بر قیمت پایین تنوع رنگ و مدل این دسته بسیار گسترده است. و البته نباید دوام صندلی های چوبی یا فلزی را با آن مقایسه کرد.
و اما دسته سوم صندلی های چوبی:
این دسته از صندلی ها قدیمی ترین مدل صندلی است و بیشتر برای خانه‌ هایی با وسایل چوبی یا رنگ چوب و خانه های با دکوراسیون کلاسیک مناسب هستند. چوب همیشه مورد استفاده انسان برای ساخت وسایل و ابزار بوده است و از محبوبیت بالایی نیز میان مردم برخوردار است.
همه این سه جنس صندلی و البته مدل های ترکیبی می توانند به عنوان صندلی اپن مورد استفاده قرار بگیرند. ما امروز قصد داریم تا اطلاعاتی درباره بهترین مدل های صندلی اپن چوبی در اختیار شما قرار بدهیم.

صندلی کانتر چوبی

معرفی ۵ تا صندلی اپن چوبی

همانطور که گفتیم صندلی های اپن بر أساس جنس و طراحی شان به دسته های متفاوتی از جمله صندلی اپن چوبی، فلزی، پلاستیکی، جک دار، گردان، ثابت و بسیاری مدل های دیگر تقسیم می شوند.
خود صندلی های چوبی را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

۱. صندلی اپن چوبی جدید: این مدل‌های جدید از طراحی ساده و سبک مدرن هستند که این روز ها مخصوصاً در بین قشر جوان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این مدل ها در رنگ‌بندی ها متنوع قابل عرضه هستند.
۲. صندلی اپن چوبی مدرن: بیشتر این مدل ها بصورت ترکیب چوب و فلز به کار رفته اند. امروزه این دو عنصر جز ارکان اصلی سبک مدرن محسوب می شوند.
۳. صندلی اپن چوبی کلاسیک: سبک کلاسیک در تمام لوازم دکوراسیون داخلی جز پرطرفدارترین سبک ها محسوب می شود. اصالت و شخصیتی که این سبک به هویت یک خانه می بخشد و باعث آرامش و آسایش ساکنان آن می شود از دلایل مهمی است که هنوز بعد از گذشت سالیان دراز طرفداران خود را حفظ کرده است.
همانطور که می دانید از انواع مختلفی از چوب در صنایع مبل و صندلی استفاده می شود و چوب ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار اند. مشخصاً جنس چوب در میزان کیفیت و دوام آن و همینطور رنگ‌ آن موثر است.

* مدل صندلی اپن چوبی یک دست: این مدل صندلی ها تماماً از جنس چوب ساخته می شوند و می توانند در اندازه ها و ارتفاع مختلفی طراحی شوند. صندلی اپن تماما چوبی انتخاب خوبی برای علاقه مندان به وسایل چوبی است اما شاید از نظر راحتی به صندلی های اپن چوبی که پشتی یا دشک ابری-پارچه‌ ای دارند، نرسد.
* صندلی اپن چوبی با پشتی و نشیمن ابری- پارچه ای: این صندلی ها نسبت به صندلی های دسته قبل راحت‌ ترند و برای کسانی که دوست دارند طولانی مدت پشت میز کانتر بشینند، کار کنند، یا غذا بخورند انتخاب مناسب تری هستند. این صندلی ها که از متریال های چوب، پارچه، ابر یا فوم ساخته می شوند، در اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشند.
* مدل صندلی اپن چوبی بدون پشتی: صندلی‌ های اپن بدون پشتی انتخاب مناسبی برای خانه های کوچک یا فضاهای با متراژ پایین هستند. این صندلی ها در اصل چارپایه هایی هستند که پشت یا زیر میز اپن یا کانتر آشپزخانه قرار می گیرند و اصولا فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. اما از جهت راحتی خیلی استاندارد نیستند و برای استفاده طولانی مدت توصیه نمی شوند.

صندلی کانتر چوبی

* سه دسته صندلی اپن جوبی معرفی شده هر دو صندلی های ثابت بودند و مزیت صندلی های گردان را نداشتند. صندلی های اپن جک‌ دار و گردان که معمولاً با ترکیبی از چوب و استیل و پلاستیک ساخته می شوند این مزیت را دارند که برای همه میز های اپن با ارتفاع های مختلف مناسب اند چرا که می توان ارتفاع آن ها را بر اساس ارتفاع میز اپن تنظیم کرد. علاوه بر راحتی دوچندان این صندلی ها، ترکیب چوب و استیل ظاهر فوق العاده شیک و مدرنی به فضای خانه و آشپزخانه می بخشد.
* دسته دیگری که از میان صندلی های اپن چوبی می خواهیم به شما معرفی کنیم صندلی های جک دار بدون پشتی هستند. جنس این صندلی ها نیز ترکیبی از چوب و استیل است. این صندلی ها گرچه پشتی ندارند و امکان تکیه دادن وجود ندارد اما به خاطر امکان چرخش ۳۶۰ درجه آن ها را به یکی از صندلی های اپن چوبی پرطرفدار مخصوصا برای فضاهای نقلی تبدیل کرده است.

امروز تلاش کردیم تا ۵ بهترین و پرطرفدارترین صندلی های اپن چوبی را به شما معرفی کنیم. تمامی صندلی اپن چوبی و غیر چوبی معرفی شده در سایت را می ‌توانید در سایت اپن تاپ مشاهده و خریداری نمایید. همچنین می‌توانید مدل های دیگر صندلی های اپن را در سایت اپن تاپ مقایسه و نیز بررسی کنید. برای دریافت اطلاعات کامل ‌تر، از طریق شماره ‌های تماس با کارشناسان مجموعه اپن تاپ در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *