گوناگون

انواع مدل های صندلی اپن آشپزخانه به همراه تصویر

صندلی کانتر آشپزخانه

فهرست مطالب

معرفی چند مدل صندلی اپن آشپزخانه

پیشخوان اپن آشپزخانه یکی از المان‌های موجود در خانه های امروزی است، سازه ای که در گذشته جایگاهی در خانه های ایرانی نداشته و به دلیل فرهنگ موجود برای بسته نگه داشتن فضای آشپزخانه (به منظور دید نداشتن آن از فضای پذیرایی) به کار گرفته شده و استفاده از آن کم‌کم وارد فرهنگ ساختمان سازی و آپارتمان نشینی شده است. اگر در فضای شخصی منزل یا محیط کار شما، اپن یا سطح پیشخوانی وجود دارد که قصد دارید با خرید صندلی مناسب، آن را تبدیل به فضایی مناسب برای استفاده کنید، با ما در ادامه همراه باشید تا با انواع مدل های صندلی اپن آشپزخانه، کاربردی و زیبا برای سلیقه های مختلف را به شما معرفی کنیم.

نکات مهم در انتخاب انواع مدل های صندلی اپن آشپزخانه

بسیاری از افرادی که تصمیم به خرید انواع مدل های صندلی اپن آشپزخانه می‌گیرند، سعی می‌کنند قبل از رفتن به فروشگاه ها و مراکز خرید مدل های مختلف صندلی‌های اپن یا حتی قیمت های صندلی اپن آشپزخانه را سرچ کنند تا بتوانند یک گزینه مناسب را پیدا و خریداری کنند. البته قیمت و مدل تنها مواردی نیست که مردم قبل از خرید آن‌ها را جستجو می‌کنند و بسیاری از افراد با این دغدغه روبرو هستند که آیا صندلی اپن که از جنس چوب است گزینه بهتری می‌باشد یا صندلی اپنی که جنس استیل دارد می‌تواند برای آشپزخانه آن‌ها انتخاب مناسب تری باشد. بعضی از افراد حتی فقط به جنس صندلی کار دارند و اگر جنس مورد علاقه خود را یافتند ممکن است حتی اقدام به خرید صندلی‌های دست دوم هم بکنند.

برای این که انواع مدل های صندلی اپن آشپزخانه برای خانه شما از همه نظر مناسب باشد باید قبل از هر چیز ارتفاع مناسبی داشته باشد منظور از ارتفاع مناسب این است که هم با جثه افرادی که از آن استفاده می‌کنند همخوانی داشته باشد و هم هنگامی که بر روی آن می‌نشینند و غذا صرف می‌کنند احساس راحتی داشته باشند نه اینکه لازم باشه خیلی خم شوند یا خود را بکشند. بعد از اینکه ارتفاع مناسب را تخمین زدید بهتر است به دنبال صندلی‌هایی باشید که جنس مناسبی داشته باشند و سبک آن‌ها به دکوراسیون منزل شما بخورد و هماهنگی بین اجزای مختلف دکوراسیون از بین نرود و بعد از اینکه ارتفاع و سبک و جنس صندلی را مشخص کردید سعی کنید حتما آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که صندلی اپنی که خریداری کرده اید راحتی و آسایش شما را تضمین می‌کند و بهترین گزینه برای خرید شما خواهد بود.

صندلی کانتر آشپزخانه

انواع مدل های صندلی اپن آشپزخانه چوبی

اگر آشپزخانه شما سبک روستیک دارد، صندلی اپن چوبی از نظر جنس بهترین انتخاب است. پایه های بلند، این صندلی اپن را برای پیشخوان‌های بلند به گزینه مناسبی بدل کرده است. برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه خود، یک یا دو شلف چوبی هم تهیه کنید. ماگ ها و ظروف دکوریتان را روی آن‌ها قرار دهید و از داشتن یک آشپزخانه تمام عیار به سبک روستیک لذت ببرید. اگر دیزاینی که برای خانه خود در نظر گرفته اید کاملا مدرن و اسپرت است و اپن منزل از طراحی چوبی و فلزی وام می‌گیرد، یک صندلی ساده چوبی-فلزی می‌تواند برای استفاده به عنوان صندلی اپن منزل شما مناسب باشد. با توجه به آنکه اپن ها عموما ارتفاعی بلند تر از میز های معمولی دارند، لازم است صندلی انتخابی شما بلند باشد و به همین دلیل، صندلی کانتر آدیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. چنین صندلی‌هایی برای فضاهای کلاسیک مناسب نیستند و بهتر است اگر مبلمان کلاسیکی مانند مبل استیل استفاده می‌تواند، این سبک صندلی را به عنوان صندلی اپن به منزل خود نیاورید.

صندلی اپن آشپزخانه فلزی

در صندلی اپن آشپزخانه صندلی اپن فلزی برای آشپزخانه هایی با سبک تلفیقی یا صنعتی، انتخاب بسیار صحیحی هستند. این صندلی های اپن گاهی در تلفیق با سایر مصالح مانند چوب ساخته می‌شوند. استفاده از متریال تلفیقی باعث راحتی بیشتر شما می‌شود. صندلی های تمام فلزی ممکن است، لباس را نخ کش یا به پاها در فصل تابستان که لباس های کمتریمی‌پوشید، آسیب بزنند. صندلی جک دار فلزی اپن قابلیت آن را دارد که با توجه به ارتفاع دلخواه تغییر کند و به کاربر این فرصت را بدهد که ارتفاع مورد نیاز که در آن احساس راحتی می‌کند را انتخاب کند. این‌گونه صندلی‌ها همچنین از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند و جنس آن‌ها به ‌گونه‌ای است که طول عمر استفاده‌ی آن‌ها را تمدید می‌کند. در بین صندلی‌های اپن و تفاوت آن‌ها  می‌توان گفت صندلیهای جک دار فلزی ازجمله صندلیهای مورد قبول و با محبوبیت بالا است.

صندلی کانتر آشپزخانه

مکانیزم جک صندلی چیست؟

یکی دیگر از متریال‌های رایج برای ساخت صندلی اپن، پلاستیک قالب‌گیری شده است. این نوع پلاستیک برای ساخت صندلی‌هایی با شکل و سبک متفاوت مناسب هستند و از استحکام بالا و رنگ‌های مختلف برخوردارند و به سبب ظرافتی که دارند با تمام سبک‌ اپن آشپزخانه قابل انطباق هستند. صندلی‌های اکریلیک، گزینه‌ی مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک هستند. این نوع صندلی‌ها، که از وزن کمتری در مقایسه با انواع دیگر برخوردار هستند، با قیمت به مراتب پایین تری، در بازار به فروش می‌رسند، و از صندلی‌های رایج در انتخاب خریداران به عنوان نشیمنگاه های مخصوص اپن هستند. برای مشاهدۀ انواع مدل های صندلی اپن، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *