گوناگون

۵ مدل صندلی اپن مدرن فوق العاده

صندلي اپن مدرن

فهرست مطالب

معرفی چند مدل صندلی اپن مدرن

امروزه در ساخت بسیاری از خانه ها از معماری مدرن استفاده شده است. استفاده از معماری مدرن و قرار گرفتن اپن به جای دیواره ی آشپزخانه، افراد را به خریداری صندلی اپن نیازمند می‌کند. در معماری های مدرن به جا استفاده از اپن از یک کانتر بین محیط پذیرایی و آشپزخانه استفاده می‌شود که به مرور زمان عرض کانتر بیشتر شد و به دلایل مختلفی همانند کم‌بود جا به عنوان میز ناهار خوری مورد استفاده قرار گرفت. برای استفاده از کانتر های موجود در آشپزخانه به صندلی های خاصی با ارتفاع بالا نیاز است، که در ادامه شما را با انواع صندلی اپن مدرن مناسب اپن و همچنین مهم ترین نکات هنگام خرید آن آشنا خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

صندلی اپن مدرن حصیری

صندلی اپن حصیری، از منحصر به فرد ترین طراحی صندلی برخوردار هستند ظاهری زیبا و متفاوت برای محیط بار و اپن آشپزخانه به ارمغان بی آورد. صندلی اپن حصیری نیز به دلیل بافت چوبی در نشیمن گاهش می‌تواند در منازلی با سبک روستیک مورد استفاده قرار بگیرد، اما باید توجه داشته باشید که علی رغم حس زیبایی شناختی که در فضای آشپزخانه ایجاد می‌کند ممکن است برای نشستن طولانی مدت انتخاب مناسبی نباشد. این صندلی‌ها معمولا بر روی پایه ای فلزی و جک‌دار تعبیه می‌شوند. صندلی‌های اپن حصیری قابلیت شستشو دارند و مناسب برای انواع دکوراسیون‌ها می‌شوند و به خوبی با باقی لوازم منزل هماهنگ می‌گردند. یک نشیمن که معمولا از جنس چرم نیز هست در مرکز آن قرار می‌گیرد و با تلفیق طراحی سنتی و مدرن، زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌بخشد. اگر کابینت‌های MDF دارید و یا از طرح چوب در آشپزخانه خود استفاده کرده‌اید، صندلی اپن مدرن حصیری مناسب شما خواهد بود.

صندلی اپن مدرن پشتی دار یا بدون پشتی

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکته ها در خرید صندلی اپن آشپزخانه توجه به وجود پشتی یا عدم وجود آن در طراحی و ساخت صندلی می‌باشد. از مهم ترین ویژگی های یک صندلی خوب و ایده آل راحتی استفاده از آن است. درست است که طراحی و زیبایی از اهمیت زیادی برخودار است اما به همان اندازه راحت بودن نیز اهمیت دارد. داشتن پشتی در صندلی اپن مدرن سبب می‌شود فرد استفاده کننده به آن تکیه کرده و حس خستگی کم‌تری را داشته باشد. با توجه به ظاهر فانتزی و زیبای صندلی های اپن بدون تکیه از آن بیشتر در محیط هایی استفاده می‌شود که فضای موجود کم بوده و میزان اهمیت ظاهر محیط بسیار بیشتر از راحتی فرد استفاده کننده است.

صندلی اپن جک دار و بار فلزی

برای اپن های فلزی و بلند صندلی های جک دار گزینه مناسب تری هستند زیرا ارتفاع آنها قابل تنظیم می‌باشد. معمولا صندلی‌های جک دار از سینی های بزرگ زیر پایی که ۴۵ سانتیمتر است استفاده می‌شود که با استفاده از پرس هیدرولیک و جوش های آرگون قسمت اتصالات آنها را پوشش داده شده است که دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد و همچنین برای روکش آنها از پارچه های چرم مصنوعی که معمولا ۳ سال یا بیشتر گارانتی دارند استفاده می‌شود و یا حتی از کروم درجه یک به روی این صندلی های اپن فلزی جک دار استفاده می‌شود.

صندلی اپن مدرن

صندلی اپن چرخشی

برخی از صندلی اپن‌ مدرن یک ویژگی جالب دارند و آن هم اینکه نشیمن ‌گاه آنها ۳۶۰ درجه می‌چرخد. اما این ویژگی چه کارایی مثبتی دارد؟ بسیاری از افراد با صندلی ثابت این مشکل را دارند که هنگامی ‌که به کانتر خیلی نزدیک می‌شوند برای پایین آمدن از صندلی به مشکل می‌خورند. همچنین، هنگام نشستن روی صندلی نیز با مشکلاتی مواجه می‌شوند. اگر نشیمن صندلی اپن مدرن شما قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه داشته باشد، احساس راحتی بیشتری نیز خواهید داشت. البته این ویژگی می‌تواند قیمت صندلی را مقداری بالا ببرد که باید بررسی کنید که با بودجه شما هم ‌خوانی داشته باشد.

خرید صندلی اپن مدرن

نکته مهم که باید در هنگام انتخاب صندلی اپن مدرن توجه کنید، جنس روکش صندلی است. برای خرید صندلی بار (اپن) جدید و انواع صندلی بار در معرض رطوبت و آلودگی توسط مایعات و چربی قرار دارد. روکشی را انتخاب کنید که در برابر شست و شو و مواد شیمیایی مقاوم باشد. پارچه‎ای را تهیه کنید که هنگام نشستن سبب لیز خوردن شما نشود. روکش چرم باعث عرق کردن می‌شود، اگر می‌خواهید از پارچه های چرم استفاده کنید طرحی را در نظر بگیرید که هوا بتواند به خوبی در جریان باشد. رویه صندلی اپن مدرن بیش از ساختار آن نقش دکوراتیو در دکوراسیون داخلی بازی می‌کند. رنگ و طرح روکش نشیمن صندلی اپن جدید ، به جنسی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. با توجه به رنگ کابینت و سایر اجزای خانه، طرح و رنگ مناسبی برای روکش صندلی اپن جدید در نظر بگیرید. هم چنین پس از مدتی می‌توانید با پرداخت هزینه کم، با تعویض روکش صندلی اپن جدید در دکوارسیون داخلی تغییر ایجاد کنید. در فروشگاه اینترنتی اپن تاپ می‌توانید انواع متنوع صندلی اپن با بهترین قیمت را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر تنها کافی است تا به سایت فروشگاه مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *