گوناگون

مقایسه انواع جک صندلی اپن

صندلی اپن

فهرست مطالب

بررسی انواع جک صندلی اپن

یکی از محبوب ترین گزینه های بالابر گازی برای صندلی های اپن ، با استفاده از پیستون کار می کند. این جایی است که هوای فشرده یا گاز از طریق یک سوپاپ به پشت پیستون وارد می شود و سپس ارتفاع صندلی را به سمت بالا افزایش می دهد. سپس سوپاپ بسته می شود و صندلی را در محل خود نگه می دارد تا مکانیزم دوباره کار کرده و وزن بر روی صندلی وارد شود. این همان چیزی است که هوا را مجبور به عقب می کند و فشار بر پیستون را کاهش می دهد.
این سیلندر دارای محفظه ای برای ورود گاز فشرده و راهی دیگر برای خروج آن است. انواع مختلفی از سیستم های عمل وجود دارد؟ سیلندرهای بادی و هریک نیروی متفاوتی را ایجاد می کنند. ساده ترین نسخه ، که در اکثر صندلی های اپن و صندلی های میله ای یافت می شود ، سیلندر تک کاره است ، جایی که یک سیستم پیستونی محور ، هوای فشرده را از طریق یک محفظه به پشت پیستون وارد می کند. این هوای فشرده ساده ترین راه را برای خروج جستجو می کند و نیروی زیادی را به پیستون وارد می کند. مساحت سطح پیستون یا اندازه سوراخ ، به طور مستقیم بر میزان راحت فشار دادن هوا به پیستون تأثیر می گذارد. هرچه اندازه سوراخ بزرگتر باشد ، هوا راحت تر آن را حرکت می دهد-تا زمانی که وزن به خود یک عامل مهم تبدیل شود. هنگامی که پیستون به بیرون رانده می شود ، هوا از طریق دریچه های خروجی خارج می شود که با دقت در پایین سیلندر قرار گرفته اند. پیستون به طور طبیعی در جای خود قرار می گیرد تا اینکه هوای فشرده دیگری به داخل سیلندر شلیک شود. اگر صندلی اپن مجهز سیلندر گازی بالا نمی رفت ، این بدان معناست که شما باید هر بار ارتفاع را به صورت دستی تغییر دهید ، مانند روشی که برای دوچرخه انجام می دهید. فنر پنوماتیک در صندلی اپن شما به مرور فرسوده می شود ، اما خوشبختانه سیلندرها به راحتی قابل تعویض هستند.

یک ارتفاع را انتخاب کنید

هیچ چیز بدتر از یک چهارپایه بلند یا خیلی کوتاه نیست – نه تنها ناراحت کننده نخواهد بود. همچنین نامتناسب به نظر می رسد. در اینجا ، ما دو رایج ترین ارتفاع صندلی اپن و نحوه انتخاب بین آنها را تجزیه و تحلیل می کنیم.

صندلی های اپن

در ارتفاع ۲۴ اینچی – ۲۶ اینچی ، صندلی متقابلاً بهتر است با سطحی که ۳۶ اینچ از سطح زمین فاصله دارد. این ارتفاع استاندارد میزهای آشپزخانه است ، بنابراین این نوع صندلی ها برای میزهای غذاخوری شما عالی عمل می کند. علاوه بر سبک چشمگیر و استثنایی ، صندلی اپن میله ای بسیار سودمند است. قبل از اقدام به داشتن صندلی ، بدانید که آنها چگونه می توانند به نفع شما باشند.

صندلی اپن

چهار پایه های کلاسیک کافه ای

میله های استاندارد حدود ۴۲ اینچ ارتفاع دارند ، بنابراین صندلی اپن با ارتفاع ۳۰ اینچ بهترین گزینه برای یک اپن یا کانتر در خانه است. (و این در واقع همان چهارپایه میله ای است که در رستوران ها و کافه ها می دیدید.)
صندلی های اپن جک دار ، دارای اشکال و سبک های مختلفی هستند ، بنابراین قبل از تصمیم گیری ، مهم است که هر دو نیاز راحتی خود را در نظر بگیرید. آیا بازو ، پشت ، زیرپایی یا ارتفاع قابل تنظیم می خواهید؟ در کنار توجه به نیازهای خود ، سبکی را پیدا کنید که فضای شما را تکمیل کند. یک چهار پایه ساده پشتی شاید رایج ترین طراحی باشد. این صندلی معمولاً گرد است ، اگر به دنبال صرفه جویی در فضا هستید و ترجیح می دهید صندلی را زیر پیشخوان خود مخفی نگه دارید. با این حال ، به خاطر داشته باشید که صندلی بدون پشت همیشه راحت ترین گزینه نیست و می تواند مهمانان شما را از نشستن طولانی مدت باز دارد. اگر مرتباً روی صندلی می نشینید ، صندلی میله ای گزینه مناسبی است.
صندلی های میله ای می توانند سنگین باشند ، بنابراین انتخاب یکی با قابلیت چرخش مانع از این می شود که شما یا مهمانان شما در کشیدن رفت و برگشت از پیشخوان خود مشکل داشته باشند. اگرچه عملکرد گردان مناسب است ، اما ممکن است برای خانواده هایی که تعداد زیادی کودک خردسال دارند مناسب نباشد. اگر میز آشپزخانه شما ناهارخوری اصلی شما است ، ممکن است بخواهید یک سبک روکش دار را در نظر بگیرید. آنها نه تنها راحت تر از سبک های بدون کوسن هستند ، بلکه به رسمیت بخشیدن به غذاخوری شما جلوه ای رسمی می بخشد.
مانند هر مبلمان دیگری ، هنگام انتخاب صندلی اپن ، مواد استفاده شده در ساخت مهم هستند. صندلی های میله ای در بسیاری از اجزای متمایز از چوب ، فلز و پلاستیک قابل دسترسی است. ترکیبی از مواد مانند چوب و آلومینیوم یا پلاستیک و فولاد را برای خود تسهیل کنید ، هر کدام که افزایش یابد با معیارهای مطلوبیت شما مطابقت دارد. چنان چه شما به دنبال یک سبک خاص هستید یا برای یک ماده با دوام که بتواند در استفاده های سنگین مقاوم باشد ، سری به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ بزنید ؛ انواع جک صندلی اپن را آن جا می یابید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *