گوناگون

همه چیز درباره کاور صندلی اپن

کاور صندلی اپن

فهرست مطالب

معرفی انواع کاور صندلی اپن

صندلی اپن به گونه ای طراحی شده است که به دست های کسی که روی آن می نشیند اجازه ی کامل حرکت دست ها را می دهد؛ پاهای فرد آزاد است که در داخل دیوارهای صندلی حرکت کند تا از آتروفی عضلات جلوگیری شود و حداکثر راحتی را ایجاد کند. صندلی های اپن، امروزه که آشپزخانه های اپن شایع شده اند، بسیار کاربردی اند و در بسیاری از خانه ها یافت می شوند. آن ها، مثل خیل دیگری از وسایل خانه، به دلیل استفاده ی مکرر در معرض خراب شدن قرار دارند. یکی از راه های ایجاد تأخیر در فرسایش آن ها، تهیه ی کاور صندلی است.
وقتی مردم به صندلی های اپن فکر می کنند ، معمولاً آنها را در آشپزخانه ای که در امتداد میز کار یا میز صبحانه قرار گرفته اند ، تصور می کنند. در حالی که آنها برای استفاده در جاهای دیگر خانه نیز ایده آل هستند ، صندلی های اپن طرح های فوق العاده ی همه کاره ای هستند که می توانند در بی شمار مناطق مختلف استفاده شوند. اگرچه در ابتدا به عنوان نشیمن در رستوران ها و دیگر مکان های عمومی در نظر گرفته شده بود ، اما ظاهر وفق پذیر آنها به این معنی است که اکنون می توان آنها را در مکانهای بسیار بیشتری از آنچه فکر می کنید ، از مکان های داخلی تا مکان های تجاری ، پیدا کرد.
با ارائه عملکرد فوق العاده ، و وجود مکانیزم بالابر گازی بر روی اکثر صندلی های اپن با ستون مرکزی، اجازه تنظیم ارتفاع وجود خواهد داشت. این که در مجموعه ای از ارتفاعات کوتاه نیز قابل استفاده اند ، به آنها کیفیت چند منظوره شگفت انگیزی می دهد که بسیار برتر از انواع دیگر صندلی ها است. به همین ترتیب ، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دسترسی بیشتری نسبت به صندلی ناهار خوری معمولی را امکان پذیر می کند و برخی از مدلها حتی دارای چرخ هایی برای تحرک بیشتر هستند. آنها بسیار بیشتر از یک صندلی معمولی ، ارگونومی با کیفیت را همراه با کاربردهای مختلف متعدد ارائه می دهند که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

در خانه هامان

اکثر صندلی های اپن در خانه استفاده می شوند و در آشپزخانه یافت می شوند. در اطراف آشپزخانه ، کنار میز کار یا کافه صبحانه ، هنگام خوردن غذا ، و بسیاری از فعالیتهای دیگر ، ما بر روی آن ها می نشینیم. آنها به طور ایده آل به میز های آشپزخانه یا اپن آشپزخانه می پیوندند و محیط اطراف خود را با زیبایی شیک و غیرقابل انکار تزئین می کنند. در حالی که ارتفاع بسیاری از طرح های محبوب آن ثابت است ، برخی از مدل های قابل تنظیم را می توان به ارتفاع میز ناهار خوری نیز کاهش داد ، و برای مهمانان اضافی و مناسبت های خاص صندلی های اضافی ایجاد کرد. در چنین مواردی ، داشتن کاور صندلی اپن از واجبات است!

کاور صندلی اپن

در رستوران ها و کافه ها

جای تعجب نخواهد بود که استفاده اولیه از صندلی اپن در جاهایی همچون رستوران ها، کافه ها، بقیه ی غذاخوری ها باشد. از آنها برای قرار دادن مشتریان در اطراف کافه یا غذاخوری استفاده می کردند ، آنها برای مشتریان مجرد طراحی شده بودند ، مشتریان مجردی که در غیر اینصورت به تنهایی یک میز بر می داشتند. آن ها به صرفه جویی در فضا کمک کردند. آنها با ترویج ارتباطات باز ، به کاربران این امکان را می دهند تا به راحتی با گارسون در کنار سایر مشتریان صحبت کنند و در نتیجه باعث ماندگاری بیشتر و افزایش فروش شوند.

در محل کار

از کارخانه ها ، خطوط تولید و سالن های بسته بندی گرفته تا بانک ها ، فرودگاه ها و صندوق فروشگاهی ، از صندلی های اپن در انواع مختلفی از محیط های کاری تجاری استفاده می شود. با نشستن کارکنان بر روی آن ها، این اجازه به آن ها داده می شود تا کمتر خسته شوند و کار برایشان کمتر طاقت فرسا باشد. در وفق یابی با ارتفاع متغیر که هر کاربر را قادر می سازد موقعیت ارگونومیک ایده آل را برای خود پیدا کند ، این صندلی های بسیار کاربردی باعث عملکرد بهتر شخصی می شوند که روی آن نشسته است می شوند. علاوه بر این ، یک صندلی معمولی می تواند حرکت را محدود کرده و عملکرد را محدود کند ، اما چرخش ۳۶۰ در صندلی های اپن امکان تحرک و عملکرد مطلوب را می دهد.
علاوه بر این ، آنها کاملاً برای کسانی که در صنایع خلاقه هستند – از جمله تصویرگران ، خیاط ها ، معماران و طراحان گرافیک – که اغلب بر سطوح بلند می نشینند ، مناسب هستند.
هر کجا که از این صندلی های کاربردی استفاده کنیم ، برای حفظ و نگهداری از آن ها ، بهتر است که از کاوری شکیل و مقاوم استفاده کنیم. برای تهیه کاور صندلی اپن ، به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ سر بزنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *