گوناگون

سرویس چوب کامل داماد که خانواده عروس باید بدانند!

میز چوبی

فهرست مطالب

سرویس چوب کامل داماد شامل چه چیز های میشود

ازدواج فرآیندی بسیار شیرین است که در عین حال استرس و هزینه‌های گزافی را با خود به همراه خواهد آورد. یکی از مسائل مهم در ازدواج، تهیۀ جهیزیه است. آنچه در عرف جامعه‌ای ایران وجود دارد، نقش خانوادۀ عروس در خرید جهیزیه است. ممکن است فکر کنید خرید تمام و کمال جهیزیه بر عهدۀ خانوادۀ عروس است. اما به هیچ عنوان اینگونه نیست. خرید برخی از موارد جهیزیه بر عهده داماد است. سیستم صوتی تصویری، فرش، لوازم برقی بزرگ و موارد مشابه دیگر بر عهده داماد است. سرویس چوب کامل داماد، یکی از مواردی است بسته به توافق خانواده‌ها در جلسات خواستگاری بر عهدۀ خانواده خواهد بود. در این مقاله با ما همراه باشید تا سرویس چوب کامل داماد که خانواده عروس باید در جریان آن باشند را برایتان بازگو کنیم.

طبق قوانین جهیزیه بر عهدۀ کیست؟

همانطور که گفتیم، بر اساس عرف، بسیاری بر این باورند که خرید جهیزیه به طور تمام و کمال بر عهدۀ خانوادۀ عروس است. اما به هیچ عنوان اینگونه نیست. بر اساس قوانین اسلامی، تهیه خانه و خرید وسایل آن بر عهده داماد است. این وظیفۀ داماد است تا خانه‌ای برای زندگی خود و همسرش فراهم کند. بر اساس قوانین فقهی در ایران نیز این وظیفه بر عهده داماد است. اما طبق تاریخ و بر اساس آنچه عرف بر آن باور دارد، خرید بخش عمده‌ای از جهیزیه به عهدۀ خانواده عروس است. اما طبق توافق، خرید برخی وسایل بزرگ جهیزیه مانند سرویس چوب کامل داماد بر عهده خانواده داماد است.

لیست جهیزیه داماد

همانطور که در پاراگراف قبلی نیز اشاره کردیم، بر اساس عرف، خرید برخی از موارد جهیزیه بر عهده داماد است. این موارد، مانند لیست جهیزیه عروس پر از جزئیات نیست اما به دلیل هزینه زیادی که با خود به همراه خواهد داشت نیاز به برنامه‌ریزی خواهد داشت. لیست جهیزیه داماد شامل موارد زیر می‌شود:

  • لوازم صوتی و تصویری مانند تلویزیون، دستگاه ضبط صوت و غیره
  • فرش
  • لوسترهای مورد نیاز خانه
  • لوازم برقی بزرگ مانند یخچال، ماشین لباس شویی و موارد مشابه دیگر
  • سرویس چوب کامل داماد شامل مبل، ناهار خوری و غیره

سرویس چوب کامل داماد، یکی از مواردی که بر عهده داماد است!

یکی از مهم‌ترین موارد جهیزیه که بر عهده داماد است سرویس چوب کامل داماد است. سرویس چوب کامل داماد شامل:

  • مبلمان
  • میز ناهارخوری
  • میز جلو مبلی و میز عسلی
  • صندلی اپن در صورت نیاز
  • میز تلویزیون

توجه داشته باشید که لیست سرویس چوب کامل داماد کاملاً توافقی می‌باشد و باید در جلسات خواستگاری در مورد آن گفتگو شود. به طور کلی اگر سرویس چوب کامل داماد تهیه شود، لوازم برقی، بر عهدۀ خانواده عروس خواهد بود.

صندلی اپن چوبی

برای خرید سرویس چوب کامل داماد به چه مواردی توجه کنیم؟

برای آنکه بتوانید بهترین سرویس چوب کامل داماد را تهیه کنید، چند مورد را مد نظر داشته باشید. اولین نکته این است که کیفیت سرویس چوب جهیزیه بسیار مهم است. چرا که قرار است سال‌ها از آن استفاده کنید. کیفیت را هرگز فدای قیمت ارزان نکنید. برای خرید سرویس چوب کامل داماد به خانه‌ای که عروس و داماد قرار است در آن زندگی کنند توجه کنید. سبک کلی دکوراسیون خانه چیست؟ آیا می‌خواهید خانه را به سبک کلاسیک مبله کنید یا به سبک مدرن علاقه دارید؟ همۀ این موارد در انتخاب سرویس چوب کامل داماد تاثیر گذار خواهد بود. توجه داشته باشید که کیفیت و کمیت در کنار یکدیگر معنا خواهند داشت. به بیان دیگر، گران بودن یک کالا نشان از کیفیت بالای آن و ارزان بودنش نیز نشان از بی کیفیتی آن نیست. کیفیت و کمیت را به صورت هم تراز در نظر بگیرید.

از کجا بخریم؟

همانطور که گفتیم، کیفیت بالای سرویس چوب کامل داماد، کیفیت دارای اهمیت بسیار بالایی است. اما توجه به قیمت نیز در کنار کیفیت مهم است. چرا که سرویس چوب کامل داماد قیمت بالایی خواهد داشت. پیشنهاد می‌:نیم برای خرید سرویس چوب کامل داماد سری به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ بزنید. این مجموعه که به صورت تخصصی به تولید کالاهی چوبی، فلزی و یا متریال ترکیبی مانند مبلمان، میز عسلی، میز جلو مبلی و صندلی اپن می‌پردازد، بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *