گوناگون

راهنمای کامل انتخاب پارچه برای صندلی آشپزخانه

پارچه صندلی آشپزخانه

فهرست مطالب

چند نوع پارچه برای صندلی آشپزخانه

روشهای زیادی وجود دارد که به وسیله آنها پارچه صندلی می تواند روز شما را نجات دهد. شاید شما صندلی آشپزخانه جدیدی خریداری کرده اید و متوجه شده اید که صندلی های آنها به طرز ناراحت کننده ای لغزنده است؟ یا شاید شما آنها را سالها داشته اید اما از ظاهر قدیمی آنها خسته شده اید؟ یا یکی از آنها به طور دائمی رنگ آمیزی شده است؟ صرف نظر از دلیل ، انتخاب پارچه برای صندلی راه حل مناسبی است.
ما ۶ ایده متفاوت داریم ، اما قبل از اینکه آنها را به شما نشان دهیم ، باید مهمترین قسمت را به شما یادآوری کنیم: همیشه قبل از خرید یک پارچه برای صندلی خود را اندازه بگیرید! علاوه بر اندازه واقعی ، باید شکل آنها را نیز در نظر بگیرید. در واقع ، روکش صندلی هم برای صندلی های بدون پشت و هم برای صندلی های پشتی وجود دارد. و اگر بچه های غیرقابل پیش بینی دارید یا اعضای خانواده دست و پا چلفتی دارید ، انتخاب روکش های قابل شستشو و ضد آب بسیار ایمن تر است.

پلیستر

پلی استر یک جنس بسیار مناسب در مورد روکش صندلی آشپرخانه است. اول از همه ، مقرون به صرفه است ، که همیشه مفید است. همچنین تمیز کردن آن آسان است و در بیشتر موارد ، برای کاربرد بیشتر ، قابل شستشو در ماشین است. در نهایت ، این مدلها معمولاً در وسیع ترین رنگ ها و طرح ها موجود هستند ، بنابراین مطابقت با دکوراسیون و چشم انداز شما نسیم خواهد بود.

پارچه هایی با رنگ های خنثی برای صندلی آشپزخانه

هنگام انتخاب پارچه برای صندلی آشپزخانه ، می بایست دکوراسیون موجود را در نظر بگیرید. فقط به دلیل اینکه یک مدل خاص در تصاویر خوب به نظر می رسد ، به طور خودکار به این معنی نیست که با اتاق شما همخوانی دارد. از رنگی که بیش از حد با میز یا پشت صندلی اصلی شباهت دارد اجتناب کنید و یکی از پالت های موجود خود را انتخاب کنید. برای مثال ، رنگهای خنثی یک گزینه ایمن و همه کاره هستند.

پارچه زرد روشن

تزئین از ابتدا؟ هنوز یک پالت واقعی تهیه نکرده اید؟ پس ایده ای است که باید در نظر بگیرید: زرد به عنوان یک رنگ برجسته. این طبیعی است ، در مقابل رنگ های تیره تر و خنثی ، شاد و حتی الهام بخش روحیه خوب است. جای تعجب نیست که در محیط های معاصر و اسکاندیناوی محبوب است!

پارچه های با الگو های هندسی

اگر قبلاً یک الگوی قابل تشخیص در آن اتاق دارید ، روکش صندلی های تک رنگ ایمن ترین گزینه است. اگر این کار را نکنید ، این خرید جدید شانس شما برای معرفی رنگ های جسورانه تر است. از آنجا که الگوی شما شامل دو رنگ (یا بیشتر) است ، با انتخاب حداقل یکی از آنها از پالت موجود اتاق خود ، عنصر انسجام خود را حفظ کنید.

 

پارچه صندلی آشپزخانه

پارچه های سفید برای صندلی های آشپزخانه

این را نمی توان انکار کرد که اگر برای یک نتیجه پیچیده و مجلل تلاش می کنید ، رنگ سفید بی انتها ، در انتخاب پارچه برای صندلی آشپرخانه، همچنان منطقی ترین انتخاب است. با این حال ، بدون گفتن این نکته خطرناک است که اگر حیوانات خانگی دارید که روی صندلی های شما می پرند یا بچه هایی که به نوعی همیشه دست های چسبناک دارند. اگر با تمیز کردن بیشتر آنها برای داشتن نتیجه سفید بی عیب و نقص مشکلی ندارید ، فقط مدلی را انتخاب کنید که هم قابل شستشو و هم ضد آب باشد.

پارچه های کشی

نگران این هستید که پوشش های جدید شما عذاب آور باشند زیرا همیشه از جای خود می لغزند؟ برای دستیابی به بهترین نتیجه ، روکش صندلی کش دار با حصیر ضد لغزش را انتخاب کنید که مانند دستکش روی صندلی شما قرار می گیرد. اگر متوجه شدید صندلی شما آنقدر سفت است که نشستن طولانی مدت روی آنها احساس ناراحتی می کند ، یک ترفند دیگر وجود دارد: پر کردن یک اسفنج ضخیم. نعمت الهی برای هر کسی که از هر نوع کمردرد رنج می برد!

در حالی که موارد ذکر شده کمک کننده شما برای انتخاب گزینه ای عالی برای انتخاب پارچه برای صندلی آشپرخانه در خانه شما هستند ، اما انتخاب محتاطانه ضروری است. هنگام انتخاب صندلی آشپرخانه برای خانه خود ، از ما در فروشگاه اینترنتی اپن تاپ برای تصمیم گیری مشاوره بگیرید. ما دانش و تخصص داریم که به شما کمک می کند تعیین کنید که کدام سبک کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد و شما می توانید با خیال خاطر از خود ما نیز صندلی اپن مورد نظرتان را تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *