گوناگون

همه چیز درباره خرید صندلی اپن جک دار

صندلی اپن جک دار

فهرست مطالب

بررسی کامل صندلی اپن جک دار

امروز بیشتر آشپزخانه‌ها به صورت اپن طراحی می‌شوند. همین امر سبب شده افراد از صندلی اپن استفاده کنند. این صندلی علاوه بر زیبایی خاصی که دارند، نسبت به میز ناهار خوری جای کمتری را اشغال می‌کنند، زیرا از اپن آشپزخانه به جای میز استفاده می‌کنند. برای این منظور صندلی بار یا اپن طراحی شده است. این صندلی‌ها به گونه‌ای طراحی شده که راحتی را برای افراد ایجاد کرده و می‌توانند پای خود را روی سکویی که پایین صندلی ایجاد شده است، قرار دهند. همچنین این صندلی‌ها در انواع مختلفی بدون تکیه‌گاه و یا با تکیه‌گاه طراحی می‌شوند.

خرید صندلی اپن جک‌دار

صندلی‌ اپن جک‌دار، نوعی صندلی با پایه‌های بلند هستند که اغلب برای استراحت پا طراحی شده‌اند. آن‌ها برای استفاده از میزهای بلند مانند اپن در مکان‌های مختلف استفاده می‌‌شوند.
صندلی‌های اپن دارای مزایایی هستند که دانستن آن‌ها می‌تواند کمکی برای انتخاب آن‌ها باشد. صندلی‌های اپن، نیازی به میز ندارند و به همین دلیل هزینه کمتر می‌شود و همچنین جای کمتری را اشغال می‌کنند. ویژگی دیگری که خرید صندلی اپن جک‌دار دارد این است که ارتفاع صندلی قابلیت تغییر دارد و افراد می‌توانند طبق سلیقه خود از آن‌ها استفاده کنند. خرید صندلی اپن جک‌دار تنوع بالایی دارد و افراد در انتخاب صندلی موردنظر خود دچار مشکل نمی‌شوند.

انواع صندلی اپن جک دار

این نوع صندلی‌ها مدل‌های مختلفی دارد.
مدلی حصیری: که در محل نشیمن از چوب استفاده کرده و در منازلی که طراحی خاصی دارند و یا در فضای باز کاربرد دارند. طراحی بسیار زیبایی دارد، ولی برای مکان‌های شلوغ کاربرد ندارد.
صندلی اپن پلاستیکی: این مدل به دلیل وزن سبک باعث شده جابجایی آن آسان شود. همچنین قیمت این صندلی ارزان‌تر بوده و طرفداران زیادی دارد. ولی از معایب آن می‌توان به این ‌نکته اشاره کرد که ثابت است و قابلیت تنظیم ارتفاع را ندارد و طبق استاندارد اپن باید خریداری شوند.
صندلی اپن پشتی‌دار و بدون پشتی: هرکدام کاربرد خاصی دارند. از مدل پشتی‌دار برای کارهای روزانه و مدل بدون پشتی، فانتزی هستند و بیشتر برای کافه‌ها استفاده می‌شود.
صندلی جک‌دار اپن: این صندلی‌ها به علت جک مخصوصی که دارند، در ارتفاع‌های مختلف می‌توانند به کار گرفته شوند که همین امر، مسئله مهمی در انتخاب صندلی محسوب می‌شود.

ویژگی صندلی اپن جک دار

هنگام ساخت این صندلی میله چرخان به کف ثابت صندلی نصب شده است. نصب میله به کف صندلی باعث می‌شود صندلی به راحتی قابل جابجایی نباشد. صندلی‌های اپن عموما روی یک میله به عنوان ستون قرار می‌گیرند و با کار گذاشتن براکت‌های فلزی به عنوان جای پا راحتی و آسودگی را برای افراد ایجاد می‌کند.

صندلی اپن جک دار

نکات مهم برای خرید صندلی اپن

اندازه و متراژ خانه در انتخاب صندلی نقش موثری دارد و یکی از عوامل انتخاب به شمار می‌رود. همچنین باید به جنس پارچه صندلی وکیفیت آن دقت کرد، زیرا این صندلی‌ها در آشپزخانه استفاده می‌شوند و به همین دلیل باید با کیفیت و مرغوب باشند. اگر از جنس میکروفیبر باشد به راحتی تمیز می‌شود. برای خرید صندلی اپن جک‌دار باید به طراحی کلی خانه توجه کرد، البته اگر فاصله آشپزخانه تا محل نشیمن زیاد باشد، نیاز به هماهنگی بین صندلی و مبلمان نشیمن نیست.
این صندلی‌ها جای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. به همین دلیل برای خانه‌های امروزی که بیشتر آپارتمانی و با متراژ کم هستند، کاربردی است.
این صندلی‌ها در بسیاری از رستوران‌ها وکافی‌شاپ‌ها دیده می‌شود و باعث جذب مشتری می‌گردد.

همه چیز درباره خرید صندلی اپن جک‌دار

از نکات مهم در خرید صندلی اپن جک‌دار انتخاب درست رنگ این صندلی‌ها است و اصولا برای به نمایش گذاشتن بهتر، باید رنگ آن با محیط سازگاری داشته باشد. توجه به نوع مبلمان و رنگ آن، توجه به دکوراسیون خانه، کلاسیک یا مدرن بودن دکور خود به خرید صندلی اپن جک‌دار کمک می‌کند.
موقع خرید صندلی اپن جک‌دار به پایه‌های صندلی توجه کنید. اغلب پایه‌ها از چوب یا فلز ساخته شده است. صندلی‌های اپن از طرح‌های ساده چوبی تا طرح‌های پیچیده‌تر و فلزی با ارتفاع قابل تنظیم متفاوت هستند. برخی از صندلی‌های اپن یا بار دارای پشتی یا بدون پشتی هستند. برای خانه‌هایی که دارای راهرو باریک هستند یا نمی‌خواهند جلوی دکور آشپزخانه گرفته شود از صندلی بدون پشتی استفاده می‌کنند.
نکته دیگر برای خرید صندلی اپن جک‌دار، دانستن ارتفاع مناسب صندلی با اپن آشپزخانه می‌باشد. ارتفاع مناسب این مدل صندلی‌ها باید نشیمن‌گاه صندلی ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر پایین‌تر از اپن باشد.

در زمان خرید صندلی اپن جک دار، کیفیت دارای اهمیت بسیار بالایی است. اما توجه به قیمت نیز در کنار کیفیت مهم است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید صندلی اپن جک دار سری به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ بزنید. این مجموعه که به صورت تخصصی به تولید کالاهی چوبی، فلزی و یا متریال ترکیبی مانند مبلمان، میز عسلی، میز جلو مبلی و صندلی اپن می‌پردازد، بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *