گوناگون

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک

آشپزخانه کوچک

فهرست مطالب

معرفی ۹ رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک

بهترین طرح‌های رنگی برای آشپزخانه‌های کوچک، بدون ایجاد احساس کلاستروفوبیک در آشپزخانه، جذابیت را در کل فضا ایجاد می‌کند. رنگ‌های سفید سرد، رنگ‌های خاکی گرم، پاستل‌های ساحلی و حتی رنگ‌های اصلی را می‌توان برای شخصی‌سازی آشپزخانه‌های کوچک استفاده کرد. طرح رنگ نباید از کارهای آشپزی و تمیز کردن حواس پرت کند و تا حد امکان، رنگ ها باید آشپزخانه را به فضاهای مجاور گره بزنند که به نوبه خود باعث می شود آشپزخانه های کوچک بزرگتر به نظر برسند.
هنگام انتخاب رنگ های آشپزخانه کوچک، روکش کابینت، سطوح و یراق آلات، حالتی را که می خواهید ایجاد کنید، میزان نور طبیعی که آشپزخانه دریافت می کند و اینکه چگونه می توانید رنگ را برای ایجاد ظاهری ساده توزیع کنید، در نظر بگیرید. سعی کنید رنگ‌های آشپزخانه کوچک را فقط به دو یا سه رنگ اصلی محدود کنید (اگر ظاهری پر جنب و جوش را دوست دارید، رنگ‌های پر جنب و جوش را اضافه کنید) تا طراحی آشپزخانه کوچک شما شلوغ یا پر ازدحام نباشد.

۱. آبی کم‌رنگ، قهوه ای چرمی، و سفید روشن

بهترین رنگ کابینت می تواند همین باشد!داشتن یک آشپزخانه کوچک به این معنی نیست که شما باید از رنگ های تیره دوری کنید، اما باید برنامه ریزی کنید که از رنگ های تیره به هوشمندانه استفاده کنید. برای جلوگیری از تحت فشار قرار دادن فضای تنگ، از رنگ‌های عمیق مانند آبی سرمه‌ای کم استفاده کنید و با مقدار زیادی رنگ سفید روشن، کنتراست را اضافه کنید. این طرح رنگ آشپزخانه کوچک، آبی تیره را در سراسر آشپزخانه و کابینت های انتخابی اعمال می کند. هنگامی که با یک لایه پشتی کاشی مترو سفید و وسایل سفید جفت می شود، ظاهر روشن و واضح است. صندلی های اپن چرمی رنگ قهوه ای را نیز از یاد نبرید چرا که به اتاق گرما و بافت می بخشند. برای دیدن صندلی‌های اپن متنوع به اپن تاپ مراجعه نمایید.

۲. سبز زیتونی، سفید گرم

رنگ‌های برگرفته از طبیعت ، طرح‌های رنگی با طراوت را در آشپزخانه‌های کوچک تشکیل می‌دهند. با پایه سفید گرم شروع کنید، سپس با رنگ های چوب طبیعی یا رنگ های خنثی خاکی تنوع را اضافه کنید. سبز زیتونی رنگ برجسته زیبایی ایجاد می کند که موتیف بازگشت به طبیعت را حفظ می کند. رنگ های ارگانیک کنتراست جالبی را بدون ایجاد تاریکی در آشپزخانه کوچک ایجاد می کنند. در کابینت نیز همین نوع رنگ بندی را رعایت کنید.

۳. سفید، آبی و زرد

این ترکیب رنگ روشن آشپزخانه های کوچک را بزرگ می کند و مجموعه ای از امکانات طراحی را باز می کند. دیوارها، سقف‌ها و پشتی‌های سفید نور را منعکس می‌کنند و محیط یک آشپزخانه کوچک را کاهش می‌دهند که باعث می‌شود اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد. یک رنگ سفید شفاف برای دیوارها و کابینت‌ها انتخاب کنید، سپس از میان صندلی‌های کانتر آبی که می توانید در اپن تاپ بیابید با پوشش پودری و ظروف زرد شاد، لایه‌های رنگی بزنید. رنگ کردن درب انبار یا یک کابینت تکی را در یکی از رنگ های روشن برای برجسته کردن فضا در نظر بگیرید.

آشپزخانه کوچک

۴. پوشش های سفید، مایل به سفید، و چوب طبیعی

رنگ های رنگ آشپزخانه کوچک برای معرفی شخصیت بزرگ لازم نیست جسورانه باشند. برای ایجاد توهم فضای بزرگتر، پالت سفید به سفید را انتخاب کنید. رنگ های سفید ترد، سفید کره ای و سفید با رنگ خاکستری را مخلوط کنید تا ظاهری یکپارچه ایجاد کنید. کابینت ها و کفپوش های چوبی گرم را انتخاب کنید که سرما را از سطوح سفید خارج کرده و به آشپزخانه کوچک شما حال و هوای جذابی بدهد.

۵. مایل به قرمز، خاکستری

رنگ قرمز انتخاب رنگ خوبی برای آشپزخانه های کوچک است. رنگ پر جنب و جوش اشتها و گفتگو را تحریک می کند. هنگامی که با رنگ های خاکستری سرد و سطوح فلزی براق ترکیب می شود، به آشپزخانه های کوچک ظاهری براق و امروزی می بخشد. کابینت زرشکی را با میزهای صیقلی، وسایل استیل ضد زنگ و سایر عناصر بازتابنده نور متعادل کنید.

۶. اسلیت آبی، مسی و خاکستری استیلی

رنگ‌های فلزی را با هم ترکیب کنید تا یک طرح رنگ آشپزخانه کوچک با جذابیت مدرن ایجاد کنید. برای ظاهری پویاتر، دمای رنگ را در سراسر پالت تغییر دهید. به عنوان مثال، مس و فولاد ضد زنگ به خوبی با هم کار می کنند زیرا رنگ های گرم و سرد را در کنار هم قرار می دهند. با آویزان کردن قفسه‌های قابلمه مسی، نصب سینک مسی ، یا آویزان کردن چراغ‌های آویز سایه‌دار مسی، رنگ‌های متالیک گلگون را معرفی کنید. گرمای مس را با میزهای خاکستری، کابینت های آبی تخته ای، و لوازم استیل ضد زنگ کاهش دهید.

۷. فیروزه، طلایی زرد، و چوب گرم

یک آشپزخانه کوچک را با پالت رنگی با رنگ های چوبی گرم و رنگ های شاد روشن کنید. برای کابینت‌های پایین‌تر یک لکه چوبی غنی انتخاب کنید، سپس با رنگ‌آمیزی رویه‌ها به رنگ سفید، ظاهری دو رنگ مدرن داشته باشید. از ترکیب‌های سرگرم‌کننده کاشی‌های سرامیکی زنده برای ایجاد رنگ‌های پررنگ پشتی استفاده کنید. از قفسه‌های باز و صندلی‌های ضیافت برای معرفی رنگ‌های فیروزه‌ای و زرد استفاده کنید تا به طراحی آشپزخانه کوچک خود انرژی ببخشید.

۸. زرد، سفید و سیاه

زرد از دیرباز رنگ مورد علاقه برای آشپزخانه های کوچک بوده است. چه بر روی دیوارها و چه در کابینت استفاده شود، رنگ روح‌گرم کننده آن صدایی دلپذیر ایجاد می‌کند. صبح ها خوشامدگویی شاد ارائه می کند و هنگامی که چراغ ها در شب روشن می شوند، اتاق را می درخشد. دیوارهای زرد به راحتی کابینت های سفید را برجسته می کنند. برعکس، دیوارهای سفید باعث پیشرفت کابینت های زرد می شود. میزهای سنگ مرمر سیاه یا سنگ صابون، نمای زیبایی را برای رنگ های شناور ایجاد می کنند.

۹. خاکستری زغالی، خاکستری کبوتری، خاکستری نقره ای

یک طرح رنگ تک رنگ ظاهری آرام ایجاد می کند که به چشم اجازه می دهد آزادانه در یک آشپزخانه کوچک حرکت کند. زمانی که تفاوت کمی بین دیوارها، کانترها وجود دارد. فضای آشپزخانه بزرگتر از ابعاد واقعی آن است. این ایده رنگ آشپزخانه کوچک به هر رنگی ترجمه می شود. رنگ ها و موادی را انتخاب کنید که با روشن ترین، تیره ترین و متوسط ترین رنگ در یک نمونه رنگ مطابقت دارند. رنگ ها را طوری توزیع کنید که مکمل یکدیگر باشند و در عین حال کنتراست ظریفی بین سطوح و پرداخت ها ایجاد کنند.

شما می‌توانید برای خرید صندلی اپن در هر رنگی و در هر طرحی به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *