گوناگون

همه چیز درباره انواع کانترهای آشپزخانه

انواع کانترهای آشپزخانه

فهرست مطالب

معرفی انواع کانترهای آشپزخانه

در چند سال اخیر، شاهد افزایش اهمیت دکوراسیون خانه‌ها بوده‌ایم. اولین فضایی که برای تغییر ممکن است به ذهن شما هم خطور کند، تغییر دکوراسیون آشپزخانه است. آشپزخانه، قلب هر خانه‌ای است. با گذر زمان و کوچک شدن هرچه بیشتر آپارتمانها و نیاز به یکی کردن فضاهای ساختمان به دلیل کمبود منبع نور، آشپزخانه‌های اپن روز به روز رایجتر شدند. از این زمان به بعد، اهمیت استفاده از انواع کانترهای آشپزخانه به مبلمان آشپزخانه که پیش از آن تنها شامل کابینتها می‌شد اضافه گردید. در حال حاضر، انواع کانترهای آشپزخانه می‌توانند نقش بسیار تاثیرگذاری در زیبایی کلی خانه شما ایفا کنند. در این مقاله سعی داریم تا همه چیز را در مورد انواع کانترهای آشپزخانه برای شما بازگو کنیم. با خواندن این مطلب، خواهید دانست بهترین کانتر آشپزخانه برای منزل شما کدام است و چطور می‌توانید از این بخش کوچک دکوراسیون منزل خود برای هرچه بهتر کردن محیط استفاده نمایید. با ما تا انتها همراه باشید.

کانتر آشپزخانه و تاثیر آن در دکوراسیون

با توجه به آنچه در ابتدای صحبتمان نیز اشاره کردیم، با گذر زمان و کوچکتر شدن آپارتمانها، محیط خانه و آشپزخانه به مرور زمان کوچکتر شد. در این زمان بود که منبع نوری آشپزخانه و سالن نشیمن در بیشتر ساختمانها یکی شدند. به همین دلیل بود که آشپزخانه‌ها رو به اپن شدن و در نتیجه یکی شدن با محیط کلی خانه حرکت کردند. در این سبک آشپزخانه‌های باز و بدون دیوار، انواع کانترهای آشپزخانه نقش حائل و جدا کنندۀ دو فضا از یکدیگر را بر عهده گرفت. با استفاده از کانتر است که می‌توان مرز سالن نشیمن را از مرز آشپزخانه جدا کرد. همین نقش بسیار مهم انواع کانترهای آشپزخانه است که تاثیر آنها در دکوراسیون را دو چندان نموده است.
علاوه بر این، کانتر آشپزخانه به مرور زمان جایگزین میز ناهار خوری در خانه‌ها شد. با توجه به کوچک بودن فضای آپارتمان، دیگر جایی برای گذاشتن یک میز ناهارخوری به صورت جداگانه وجود نداشت. از این رو، انواع کانترهای آشپزخانه کمک کرد تا فضای باز خانه بیشتر شود. کانتر آشپزخانه به وسیلۀ تعدادی صندلی اپن زیبا می‌تواند نقطۀ کانونی در دکوراسیون منزل شما باشد؛ تنها اگر در انتخاب آنها دقت کافی داشته باشید.

انواع کانترهای آشپزخانه

کدامیک از انواع کانترهای آشپزخانه برای من مناسب است؟

انتخاب مناسبترین نوع از انواع کانترهای آشپزخانه با فضای کلی دکوراسیون منزل شما از هر چیزی در فرایند خرید و ساخت کانتر مهمتر است. پیش از آنکه هرگونه اقدامی در زمینه خرید، ساخت، طراحی و موارد مشابه دیگر انواع کانترهای آشپزخانه کنید، پیشنهاد میکنیم تحقیقات کاملی در مورد مبانی رنگ، انتخاب سبک، بودجۀ مورد نظر و موارد مهم دیگر انجام دهید. این به شما کمک می‌کند تا بتوانید کانتری را انتخاب کنید که با فضای کلی شما هماهنگ است. توجه داشته باشید که در بررسی مبانی بصری، هماهنگی و ایجاد هارمونی در محیط مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید در هنگام انتخاب انواع کانترهای آشپزخانه در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، انتخاب یک کانتر مدرن برای خانه‌ای که کل مبلمان آن کلاسیک است انتخابی اشتباه است. در مقال، یکی از انواع کانترهای آشپزخانه کلاسیک برای خانه‌های با دکوراسیون مدرن، هارمونی کلی فضا را به طور کلی بهم خواهد ریخت. بنابر همین مسئله، برای انتخاب بهترین کانتر آشپزخانه، ابتدا محیط خود را شناخته و گزینه‌ای مناسب با آن را برگزینید.

معرفی انواع کانترهای آشپزخانه

انواع کانترهای آشپزخانه می‌تواند به لحاظ ظاهری تقسیم بندی شود و به صورت مدرن یا کلاسیک طراحی شود. جنس رویۀ کانتر بسیار حائز اهمیت است. رویۀ انواع کانترهای آشپزخانه می‌تواند سبک کلی و قیمت نهایی کانتر را از این رو به آن رو کند. کانتر می‌تواند تنها نقش میز ناهار خوری را ایفا کند و یا به عنوان فضای گاز، ظرفشویی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. انواع کانترهای آشپزخانه، بی‌نهایت متنوع هستند. بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنید که برای شما بهترین انتخاب باشد.

صندلی اپن، تکمیل کننده تاثیر انواع کانترهای آشپزخانه

صندلی کانتر بدون صندلی اپن، نیمی از نقش خود را از دست خواهد داد. برای تکمیل نقش انواع کانترهای آشپزخانه، باید از یک صندلی اپن مناسب با سبک کلی کانتر بهره بگیرید. انواع صندلی اپن ثابت یا متحرک، چوبی یا فلزی، جک دار یا ساده می‌تواند دکوراسیون آشپزخانۀ شما را به شدت تحت تاثیر قرار گیرد. برای دریافت اطلاعات کاملتر جهت خرید انواع صندلی اپن و تحقیق بیشتر در مورد انواع کانترهای آشپزخانه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *