صندلی اپن

نکاتی برای نگهداری از پایه استیل صندلی اپن

نکاتی برای نگهداری از پایه استیل صندلی اپن

فهرست مطالب

چگونگی نگهداری از پایه استیل صندلی اپن

صندلی اپن پایه استیل، یکی از پرطرفدارترین انواع صندلی اپن است که در دو نوع:

  • ارتفاع ثابت
  • جک دار متحرک

تولید شده و به فروش می‌رسد. با توجه به حساسیت استیل ضد زنگ در برابر آسیبهای محیطی، یادگیری روش نگهداری از پایه استیل صندلی اپن، از جمله مواردی است که به منظور افزایش طول عمر صندلی اپن مورد نظر خود، باید حتماً انجام دهید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکاتی برای نگهداری از پایه استیل بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب، همراه باشید.

 همه چیز در مورد نگهداری از پایه استیل صندلی اپن

پیش از آنکه روشهای نگهداری از پایه استیل صندلی اپن را یاد بگیرید، بهتر است کمی با این فلز حساس، آشنا شوید. استیل ضد زنگ، همانطور که از نام آن پیدا است، در صورت پرداخت درست در هنگام تولید، در معرض رطوبت و آب، زنگ نخواهد زد. همین مسئله، سبب خواهد شد تا نگهداری از پایه استیل، بسیار ساده‌تر از دیگر پایه های صندلی اپن فلزی باشد. توجه داشته باشید که مهم‌ترین آسیبهایی که یک پایه استیل صندلی اپن در معرض آن قرار خواهد داشت:

  • خط و خش
  • اسیدها و حلالها و کلریدها
  • اثر انگشت

هستند. در ادامه به بررسی روشهای نگهداری از پایه استیل صندلی اپن در برابر آسیبهای نامبرده در بالا، خواهیم پرداخت.

 از وایتکس دوری کنید!

وایتکس در دسته شوینده‌هایی قرار می‌گیرد که می‌توانند به مرور زمان منجر به خوردگی فلز استیل شوند. به همین جهت، برای شستشو و نگهداری از پایه استیل صندلی اپن، بهتر است به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به سراغ این شوینده‌ها نروید.

 مراقب دیگر شوینده‌ها باشید

به طور کلی، اکثر شوینده‌های امروزی دارای کلریدها و دیگر اسیدها یا حلالها هستند که می‌توانند فلز استیل را از بین ببرند. به همین جهت بهتر است برای نگهداری از پایه استیل در هنگام شستشو و نظافت، تنها از ترکیب آب گرم و صابون استفاده کنید. صابون، بهترین پاک کننده برای از بین بردن چربیهای روی استیل و نگهداری از پایه استیل صندلی اپن خواهد بود.

نگهداری از پایه استیل صندلی اپن

 رطوبت را جدی بگیرید

درست است که استیل ضد زنگ بوده و می‌تواند در برابر رطوبت و آب مقاوم باشد. اما همه ما می‌دانیم که قدرت آب و رطوبت، بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید. بهتر است برای نگهداری از پایه استیل صندلی اپن، زمانی که قصد شستشوی کف آشپزخانه را دارید، صندلیها را به مکان دیگری منتقل نمایید و از قرار گرفتن طولانی مدت آنها در معرض آب و رطوبت، جلوگیری نمایید.

 نگهداری از پایه استیل صندلی اپن در برابر خط و خش

خط و خش، یکی دیگر از آسیبهایی است که می‌تواند منجر به از بین رفتن استیل شود. برای نگهداری از پایه استیل صندلی اپن، بهتر است برای تمیز کردن آنها از دستمالهای نخی و نرم بهره بگیرید. فراموش نکنید که فقط چاقو و اجسام تیز نیستند که می‌توانند منجر به ایجاد خط و خش در صندلی اپن پایه استیل شوند.

 چربی دشمن اصلی پایه استیل صندلی اپن

چربیها می‌توانند به مرور زمان استیل پایه صندلی را دچار آسیب کنند. یکی از این چربیها که زیبایی بصری استیل را تحت الشعاع قرار خواهد داد، اثر انگشت است. برای نگهداری از پایه استیل صندلی اپن در برابر اثر انگشت، می‌توانید آن را به صورت مرتب با ترکیب آب و صابون شسته و با دستمال نخی تمیز، به طور کامل، خشک نمایید.

 اپن تاپ، بهترین مرکز فروش صندلی اپن در تهران

برای خرید بهترین انواع صندلی اپن پایه استیل با طراحی منحصر به فرد، کیفیت بالا و قیمت کاملاً مناسب، می‌توانید به سایت اپن تاپ مراجعه نمایید. اپن تاپ، مرکز فروش صندلی اپن در تهران است که امکان ارسال کالا به تمام ایران را داشته و خرید را برای تمامی ایرانیها، لذت بخش نموده است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات کامل‌تر در زمینه نگهداری از پایه استیل صندلی اپن و مشاهده بهترین و زیباترین انواع صندلی اپن، به سایت فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه نمایید و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان مجموعه اپن تاپ، به صورت مستقیم، در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *