صندلی اپن

چند نمونه صندلی جزیره جدید مناسب هر سلیقه ای

چند نمونه صندلی جزیره جدید مناسب هر سلیقه ای

فهرست مطالب

بررسی چند نمونه صندلی جزیره جدید مناسب هر سلیقه ای

جزیره، یکی از اجزای تشکیل دهنده مهم و جدایی ناپذیر از دکوراسیون مدرن امروزی است. صندلی جزیره نیز در این طراحی جدید، جایگاه ویژه‌ای برای افزایش راحتی ساکنان هر خانه بر عهده دارند. با توجه به کاربرد صندلی جزیره و تنوع بالای انواع صندلی موجود در بازار، انتخاب بهترین صندلی جزیره جدید، باکیفیت و زیبا، کمی سخت است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی چند نمونه صندلی جزیره جدید که می‌تواند با هر سلیقه‌ای سازگار باشد را به شما معرفی کنیم.

 

صندلی جزیره جدید، جزو جدانشدنی از دکوراسیون امروزی

با کوچک شدن خانه‌ها، کم کم جزیره جایگزین میزهای ناهارخوری چندین نفره شد. این فضا به قدری در زندگی مدرن مورد استقبال قرار گرفت که حتی در صورت وجود فضای کافی در خانه و یا میز ناهارخوری بزرگ، بازهم این جزیره آشپزخانه است که توسط افراد خانه یا مهمانها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که انتخاب یک صندلی جزیره جدید که هم زیبا باشد و هم راحت و در عین حال کیفیتی بالا و قیمتی مناسب داشته باشد دارای اهمیت خواهد شد. در ادامه به معرفی چند نمونه صندلی جزیره جدید می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

صندلی جزیره رز طلایی

اگر به دنبال یک صندلی جزیره جدید هستید که در عین مدرن بودن، لوکس هم باشد، رز طلایی، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. رنگ و طرح پارچه این صندلی جزیره بر اساس کالیته رنگ امکان انتخاب دارد. رز طلایی، نشیمنی در ابعاد ۵۰*۵۵ سانتی متر داشته رویه آن در رنگهای خاکستری، آبی، زمردی، صورتی، سورمه‌ای، مشکی و طوسی قابل انتخاب است. ارتفاع این صندلی ۹۵ سانتی متر است. صندلی جزیره رز طلایی را در حال حاضر می‌توانید با ۲ سال گارنتی اپن تاپ و با ۸ درصد تخفیف، از سایت اپن تاپ، خریداری نمایید.

 

صندلی جزیره نرماندی مشکی

نرماندی مشکی، یک صندلی جزیره جدید با طراحی خاص است که می‌تواند جلوه‌گر خانه‌های مدرن و لوکس باشد. این صندلی جزیره را که ۷۸ سانتی ارتفاع داشته نشیمن آن در ابعاد ۵۵*۴۳ سانتی متر است، می‌توانید در رنگ دلخواه، سفارش دهید. آنچه این صندلی جزیره جدید را خاص می‌کند، پایه‌های مشکی رنگ آن است که از جنس فلز آبکاری شده کوره‌ای به رنگ مشکی آن می‌باشد. نرماندی مشکی را می‌توانید با گارانتی ۲ ساله به صورت مستقیم از سایت اپن تاپ، خریداری کنید.

 صندلی جزیره نرماندی مشکی

 صندلی جزیره جکدار پشت دکمه

اگر به دنبال یک صندلی جزیره جدید هستید که در عین زیبایی ظاهری، راحتی را برایتان به ارمغان آورد، صندلی پشت دکمه اپن تاپ، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. پشتی راحت صندلی در کنار ارتفاع قابل تنظیم آن سبب می‌شود تا بهترین گزینه برای صندلی جزیره شما باشد تا بتوانید به راحتی به کارهای آشپزخانه خود بپردازید. نشیمن صندلی پشت دکمه در ابعاد ۴۰*۴۰ سانتی متر بوده و ارتفاع آن از ۶۶ سانتی متر تا ۸۲ سانتی متر قابل تنظیم است. پشت دکمه، دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و با گارانتی ۲ ساله در سایت اپن تاپ، آماده فروش است.

 صندلی جزیره پاتریس پلاس

اگر به دنبال یک صندلی جزیره جدید هستید که رنگ را به دکوراسیون خانه شما اضافه کند و در عین زیبایی خیره کننده، راحتی بسیار زیادی را نیز به همراه بیاورد، پاتریس پلاس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این صندلی جزیره دارای نشیمنی در ابعاد ۴۰*۴۰ سانتی متر بوده و پایه‌های مستحکم آن از چوب راش ساخته شده‌اند. ارتفاع کلی صندلی ۷۰ سانتی متر بوده و گارانتی ۲ ساله دارد.

 صندلی جزیره رویال لمسه پلاس

رویال لمسه پلاس، یک صندلی جزیره جدید با پایه ثابت است که ارتفاع ۷۰ سانتی متر داشته و پایه‌هایی از جنس چوب راش دارد. این صندلی جزیره، یکی از راحت‌ترین انواع صندلی اپن و جزیره است و به همین دلیل هم می‌تواند بهترین انتخاب برای صندلی جزیره باشد. این صندلی نیز درست همانند دیگر نمونه‌ها با گارانتی ۲ ساله در سایت اپن تاپ به فروش می‌رسد.

برای مشاهده دیگر نمونه‌های صندلی جزیره جدید درجه یک و زیبا، می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه نمایید و یا جهت کسب اطلاعات کامل‌تر می‌توانید از طریق شماره‌های تماس به صورت مستقیم با کارشناسان اپن تاپ در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *