صندلی اپن

زیباترین مدل‌های صندلی اپن چوبی سفید

زیباترین مدل‌های صندلی اپن چوبی سفید

فهرست مطالب

بررسی زیباترین مدل‌های صندلی اپن چوبی سفید

آیا به دنبال یافتن صندلی اپن چوبی سفید مناسب برای فضای خود هستید؟ چند نکته وجود دارد که می‌تواند به شما در جستجوی یک گزینه ایده آل کمک کند. اندازه‌های قدی و طولی، مواد و لوازم جانبی همگی در نحوه تناسب صندلی‌های ناهارخوری شما با میز پیشخوان آشپزخانه و دکوراسیون اتاق شما نقش دارند. در نظر گرفتن نیازهای شما در مورد نحوه عملکرد صندلی و هماهنگی با فضای آشپزخانه، انتخاب طرح مناسب را پس از آن بسیار آسان‌تر می‌کند.
از صندلی‌های گردان مدرن گرفته تا نیمکت‌های آشپزخانه کاربردی و صندلی‌های غذاخوری در فضای باز، ما زیباترین مدل‌های صندلی اپن چوبی سفید و قیمت صندلی اپن چوبی را در این پست به شما معرفی خواهیم کرد .

صندلی اپن آشپزخانه

صندلی ناهارخوری مخصوص نشیمن پیشخوان آشپزخانه که به صندلی اپن نیز معروف هستند در اندازه‌های مختلف موجود است تا با نیازهای شما در فضای اطراف میز شام شما مطابقت داشته باشد. مدل‌های ما در انواع مختلفی مانند پارچه روکش شده، چرم یا روکش‌های طبیعی عرضه می‌شوند تا با تمام سبک‌ها، حال‌وهوا و فضاها مطابقت داشته باشند. برای فضای بیشتر یا راحتی، مدل‌های مختلف را با یا بدون تکیه‌گاه انتخاب کنید و در نظر بگیرید که می‌خواهید صندلی‌های غذاخوری شما چه نوع پایه‌هایی داشته باشند. صندلی نمادین در چندین نوع تودوزی، صندلی ارائه می‌شود و به راحتی با پایه‌های چوبی یا فلزی برای تناسب متنوع و انعطاف‌پذیر در دسترس است.

صندلی‌های راحتی نمادین

صندلی‌های مدرن که اغلب به‌عنوان صندلی‌های نمادین و صندلی‌های تکیه‌گاه شناخته می‌شوند، ظرافت را به هر فضایی می‌بخشند. چه در حال انتخاب یک صندلی راحتی برای اتاق نشیمن، اتاق ناهارخوری، دفتر کار خانگی، اتاق خواب یا فراتر از آن هستید، در نظر بگیرید که چه کاری باید انجام دهید، کجا می‌خواهید باشد و چگونه می‌خواهید به نظر برسد. اگر به دنبال الهام بخشی هستید، صندلی‌های راحتی نمادین گزینه‌ای ایده آل برای جلوگیری از فضای یکنواخت است.

چهارپایه قابل تنظیم

چهارپایه‌های کانتر قابل تنظیم همیشه در هنگام راحتی بهترین انتخاب خواهند بود. زیرا به راحتی می‌توانید ارتفاع آن‌ها را تنظیم کنید. بنابراین، اگر فرزندانی در اطراف خانه دارید یا زمانی که اعضای خانواده‌تان دارای محدوده قد استثنایی هستند، چهارپایه‌های کانتر قابل تنظیم عالی خواهد بود.
با این حال، هنگام خرید، مطمئن شوید که تنظیم ارتفاع این نوع صندلی اپن آشپزخانه شما قد بهینه‌ای را برای شما ایجاد می‌کند. یعنی، ارتفاع میز یا پیشخوان خود را اندازه بگیرید و بدانید موقعیت ایده آل شما زمانی که می‌نشینید، در چه موقعیتی قرار دارد، چهارپایه‌های قابل تنظیم اغلب دارای محدوده ارتفاعی بین شش تا ده اینچ هستند که یک اندازه‌گیری کاملاً استاندارد است.

صندلی اپن آشپزخانه بسیار بلند

همانطور که از نام آن پیداست، این چهارپایه ها بسیار بلند هستند و چشم اندازی منحصر به فرد را برای پیشخوان شما ارائه می دهند. اگر به خرید کانترهای بلند فکر می کنید، می توانید به جای صندلی های قابل تنظیم به سراغ این صندلی ها بروید.
این نوع از چهارپایه ها را می توان با مواد مختلفی ساخت، اما مردم بیشتر موارد صندلی اپن چوبی سفید را برای یک چشم انداز سنتی ترجیح می دهند.

 

صندلی اپن آشپزخانه بسیار بلند

 

صندلی اپن آشپزخانه بدون پشتی

این نوع صندلی اپن یکی دیگر از طراحی‌های مینیمالیستی برای کسانی است که به دکورهای شیک علاقه دارند. اگر می‌خواهید مبلمانی برای صرفه‌جویی در فضا تهیه کنید، این مدل چهارپایه‌ها همان چیزی است که به آن نیاز دارید.
وقتی روی این ابزار می‌نشینید، می‌توانید با چرخش به هر سمتی که می‌خواهید بچرخید. علاوه بر این، وقتی مهمانی شما تمام شد، می‌توان آن‌ها را زیر پیشخوان قرار داد، بنابراین حفظ یک فضای داخلی درجه یک کار آسانی نخواهد بود. بسیاری از آن‌ها دارای پایه‌ای هستند که تا کف پایین است و باعث زمین خوردن نمی‌شود.

انواع روکش مناسب با صندلی اپن چوبی سفید

اگر در انتخاب روکش مناسب با صندلی اپن چوبی سفید نیز دچار تردید شدید بهتر است بدانید که :

  • چرم

نه تنها یک ماده کاربردی و سخت است، بلکه هنگام نشستن بر روی آن بسیار راحت است. برای به تصویر کشیدن زیبایی‌شناسی صنعتی، رنگ برنزه‌ای را انتخاب کنید تا حال و هوای معاصر و oxblood داشته باشید.

  • مخمل

مخملی که در رنگ‌های مختلف موجود است، ماده‌ای است برای کسانی که دوست دارند اکسسوری‌هایشان دیده شود. ابریشمی در لمس، این ماده دارای زیبایی و استایلی است که در یک ترکیب پیچیده شده است.

  • پارچه

بسته به نوع، پارچه اغلب سخت‌تر از مخمل و راحت‌تر از چرم است. گزینه‌ای عالی برای کسانی که خانه‌های شلوغ دارند.

 

خرید انواع صندلی اپن

 

حرف آخر

اگر مطمئن نیستید که کدام مدل صندلی اپن چوبی سفید در خانه شما بهتر عمل می‌کند، یا نیاز به الهام از سبک دارید، بیشتر از این به دنبال آن نباشید. به یکی از فروشگاه اینترنتی اپن تاپ بیایید تا طیف وسیعی از صندلی‌های مخصوص پیشخوان و اپن آشپزخانه ما را از نزدیک ببینید. کارشناسان ما در فروشگاه به شما در انتخاب طرح کمک می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند روی اثاثِ انتخابی یا لوازم داخلی مناسب خود بنشینید. اجازه دهید به شما کمک کنیم فضایی زیبا و دلپذیر برای آشپزخانه خود ایجاد کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *