گوناگون

زیباترین جزیره آشپزخانه که حتما میپسندید

زیباترین جزیره آشپزخانه

فهرست مطالب

همه چیز درباره زیباترین جزیره آشپزخانه

آشپزخانه را می‌توانیم به عنوان قلب تپنده در هر خانه در نظر بگیریم؛ چرا که شریان اصلی ارتباطی در میان تمامی فضاهای داخل خانه است. در صورتی که آشپزخانه از فضای کافی برخوردار باشد، می‌تواند با طراحی زیباترین جزیره آشپزخانه، هم به عنوان میز کار و هم به عنوان فضایی برای جمع شدن همه افراد خانواده در کنار هم مورد استفاده قرار بگیرد. جزیره آشپزخانه، در ساخت کارآمد این قلب تپنده، نقش موثری را بر عهده خواهد داشت. به همین جهت است که تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به بررسی همه چیز تا رسیدن به زیباترین جزیره آشپزخانه بپردازیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید. همچنین میتوانید برای خرید صندلی کانتر به سایت ما نیز سر بزنید.

بررسی زیباترین جزیره آشپزخانه

زمانی که قصد طراحی فضای داخلی آشپزخانه را داشته باشیم، بدون شک همه ما به دنبال زیباترین جزیره آشپزخانه هستیم. اما همه ما می‌دانیم که این زیبایی یک تعریف نسبی است. برای داشتن زیباترین جزیره آشپزخانه، بهتر است با شناخت استانداردها و ارجحیت دادن به کاربرد در برابر تزئینات ظاهری، آسایش دائمی خود را به وجود آورید. اما استاندارد جزیره آشپزخانه چیست؟ از چه طرح و رنگ و متریالی پیروی کنیم تا زیباترین جزیره آشپزخانه را داشته باشیم؟ در ادامه به طور کامل برایتان بازگو خواهیم کرد.

استاندارد جزیره آشپزخانه | از ابعاد تا طراحی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که به یک آشپزخانه نگاه کنید که با استفاده از متریال درجه یک طراحی و ساخته شده باشد اما در نگاه کلی این طور به نظر برسد که انگار یک جای کارش می‌لنگد؟ یا از دور به نظر زیباترین جزیره آشپزخانه را داشته باشد اما در هنگام کار کردن یا نشستن پشت آن غیر استاندارد، کم جا و غیرقابل استفاده به نظر برسد؟ طراحی و توجه به کاربرد در کنار هم هستند که می‌توانند زیباترین جزیره آشپزخانه را به وجود آورند. به همین دلیل است که باید آن‌ها را به خوبی بررسی کرد.
در ابعاد سطح جزیره آشپزخانه به طور کلی اعداد مشخص و دقیقی وجود ندارند. این اعداد می‌توانند در هر فضا با توجه به مساحت در اختیار، هدف کاربری و غیره متفاوت باشند. تنها مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید، تناسب بین مساحت کلی در اختیار و ابعاد کلی جزیره شما است. این ابعاد باید به گونه‌ای انتخاب شوند که در اطراف جزیره فضای کافی برای حرکت، باز شدن درب کابینت‌های پشتی و نشستن افراد وجود داشته باشد.

استاندارد جزیره آشپزخانه
آیا جزیره و کابینت باید از یک متریال ساخته شوند؟

در زمان بررسی زیباترین جزیره آشپزخانه، این فکر به وجود خواهد آمد که آیا کابینت‌ها و جزیره آشپزخانه باید حتماً از یک متریال ساخته شوند یا خیر؛ باید بگوییم که پاسخ این سوال بستگی به سبک طراحی آشپزخانه شما دارد. در طراحی‌های کلاسیک، تمام متریال استفاده در داخل آشپزخانه باید یکسان باشند. به بیان دیگر، در سبک‌های کلاسیک زیبایی در مچ شدن هرچه بیشتر متریال‌ها با هم است. اما در سبک مدرن، می‌توانید از متریال‌های متفاوت و رنگ‌بندی‌های متضاد برای بخشیدن جلوه بیشتر به فضای کلی، بهره‌مند شوید.

بهترین ارتفاع برای جزیره آشپزخانه چقدر است؟

عدد مشخص ارتفاع نیز بستگی به کاربردی است که از زیباترین جزیره آشپزخانه انتظار خواهید داشت. به طور معمول، ارتفاع استاندارد جزیره آشپزخانه بین ۷۵ سانتیمتر تا ۸۵ سانتیمتر خواهد بود. این عدد هم برای استفاده به عنوان میز کار و هم برای استفاده به عنوان میز غذاخوری می‌تواند مقدار مناسبی باشد. اما گاهی در صورت تغییر کاربری به مثلا میز بار، این عدد تا ۱۰۵ سانتیمتر هم قابل افزایش خواهد بود.

خرید انواع صندلی اپن

روی جزیره آشپزخانه را چطور بچینیم؟

هر چیز که بخواهید، فقط فراموش نکنید که زیبایی در سادگی و نظم است. بنابراین برای داشتن زیباترین جزیره آشپزخانه، بهتر است از شلوغ کردن روی جزیره خودداری کنید. تنها چند نمکدان و فلفلدان تزئینی، گلدان‌های کوچک، حصیر یا پارچ‌های زیبا می‌تواند برای طراحی روی زیباترین جزیره آشپزخانه کافی باشد.

چند ایده ناب برای داشتن زیباترین جزیره آشپزخانه

چند تا از زیباترین جزیره آشپزخانه که می‌توانید از آنها ایده بگیرید:

  • جزیره آشپزخانه با استفاده از سنگ ماربل
  • جزیره آشپزخانه تمام چوب
  • جزیره آشپزخانه ترکیب چوب و سنگ
  • جزیره آشپزخانه ترکیب چوب و فلز
صندلی جزیره و زیباترین جزیره آشپزخانه | ترکیبی غیرقابل انکار

انتخاب صندلی جزیره به اندازه طراحی خود جزیره آشپزخانه دارای اهمیت است. تناسب ابعاد، راحتی در استفاده و استاندارد بودن صندلی در کنار تناسب طراحی صندلی و جزیره می‌تواند در ساختن زیباترین جزیره آشپزخانه تاثیر مستقیم و شگفت انگیزی داشته باشد. در این راستا، اپن تاپ همراه شما خواهد بود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، زیباترین جزیره آشپزخانه را برای خود ایجاد کنید. جهت کسب اطلاعات کامل‌تر می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه کنید و یا از طریق شماره‌های تماس به صورت مستقیم با کارشناسان اپن تاپ در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *