صندلی اپن

 رازهای تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن که نمیدانستید

 رازهای تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن که نمیدانستید

فهرست مطالب

 بررسی رازهای تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن که نمیدانستید

داشتن یک خانه تمیز و مرتب که هیچ لکه ای روی هیچ قسمتی از آن نباشد، احساس خوشایندی را به ما منتقل خواهد کرد. یکی از کارهای لذت بخش روز، نوشیدن یک فنجان چای تازه دم در حال تماشای خانه‌ای است که تمیزش کرده‌اید. برای داشتن چنین خانه‌ای،  تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن به عنوان فضایی که دائماً و چندین مرتبه در روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیار مهم است.

همه ما می‌دانیم که هرچه بیشتر از یک وسیله استفاده کنیم، سریع‌تر کثیف خواهد شد؛ به خصوص اگر جایی برای صرف ناهار، شام و صبحانه باشد. به همین دلیل است که تحقیق در مورد تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن و پیدا کردن بهترین، سریع‌ترین و ساده‌ترین روش دارای اهمیت خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین روش های تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن از انواع مختلف مانند صندلی اپن استیل و … بپردازیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 چگونه لکه های روی صندلی اپن را پاک کنیم؟

همانطور که پیش‌تر گفتیم، صندلی اپن بیشتر در معرض کثیفی‌های ناشی از مواد غذایی است. با توجه به کاربردی بودن فضای کانتر آشپزخانه و صندلی های اپن، این فضا می‎تواند به دلایل دیگر نیز دچار کثیفی شود. اگر می‌پرسید چگونه لکه های روی صندلی اپن را پاک کنیم؛ باید به شما پاسخ دهیم:

بستگی دارد!

تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن بسته به نوع لکه و جنس صندلی متفاوت خواهد بود. امروزه به دلیل وجود پاک کننده‌های شیمیایی چند منظوره و خوشبو در بازار، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از این شوینده‌ها برای تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن استفاده کنند. اما به دلیل تاثیرات مخربی که این پاک کننده‌ها هم بر روی سلامتی فرد و هم بر روی محیط زیست دارند، بهتر است روش های طبیعی تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن را نیز یاد بگیرید.

 بهترین روش تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن

همانطور که پیش‌تر گفتیم، یافتن بهترین روش تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن بستگی به این دارد که نوع لکه چیست و چه نوع سطحی را کثیف کرده است. روش پاک کردن هر لکه در هر سطح متفاوت خواهد بود. به بیان دیگر، روش پاک کردن لکه چربی از سطح چوبی متفاوت از پاک کردن لکه جوهر از سطح پارچه ای خواهد بود.

با توجه به این مسئله که نمی‌توانیم در مورد تمامی لکه ها و تمامی سطوح در یک مقاله صحبت کنیم به طور کلی، بهتر است حلال طبیعی لکه را بشناسید و در مورد تاثیر آن بر روی سطح مورد نظر خود تحقیق کنید. به عنوان مثال، مایع ظرف شویی یک حلال شناخته شده برای چربی است و استفاده از آن برای تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن از هر جنسی می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

 بهترین روش تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن

 
 تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن چوبی

در تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن از تمامی انواع، ابتدا باید خود لکه را از بین ببرید. به بیان دیگر اگر لکه برجسته است، ابتدا باید در جهت از بین بردن آن تلاش کنید و سپس به فکر از بین بردن جای باقی مانده از آن باشید. برای تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن چوبی، استفاده از یک دستمال تمیز نم دار، بهترین انتخاب است. فراموش نکنید که تمیز کردن بلافاصله پس از ایجاد لکه، بهترین کاری است که می‌توانید برای مراقبت از صندلی اپن خود انجام دهید.

 تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن پارچه ای

تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن پارچه ای، سخت ترین کاری است که باید انجام دهید. از آنجایی که صندلی های اپن پارچه‌ ای، راحتی بسیاری برای افراد دارند، انتخاب بیشتر افراد هستند، اما در مقابل راحتی زیاد، تمیز نگه داشتن این نوع از صندلی اپن، بسیار سخت‌تر است. چند روش ساده برای تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن پارچه ای:

  1. دستمال خشک تمیز را در محلول آب ولرم و مایع ظرف شویی بغلتانید، آب اضافه دستمال را گرفته و سپس به آرامی و با دقت لکه را پاک کنید.
  2. ترکیب آب سرد و سرکه نیز یک روش خوب برای تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن پارچه ای است.
  3. برای از بین بردن برخی از لکه ها می‌توانید از خمیر جوش شیرین و آب استفاده کنید.

 

خرید انواع صندلی اپن

 
 تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن چرمی

برای تمیز کردن لکه های روی صندلی اپن چرمی، تنها کافی است تا دستمال مرطوب و تمیز را بر روی محل لکه بریزید. اگر به سرعت برای از بین بردن لکه اقدام کنید، دیگر نیازی به موارد شوینده دیگر نخواهید داشت.

جهت تهیه بهترین انواع صندلی اپن با طراحی متنوع و کیفیت بالا، می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *