صندلی اپن

راهنمای انتخاب صندلی اپن بر اساس ارتفاع

انتخاب صندلی اپن بر اساس ارتفاع

فهرست مطالب

چگونگی انتخاب صندلی اپن بر اساس ارتفاع

برای جلوگیری از آسیب بدن در هنگام نشستن، کسب اطلاعات در مورد استانداردها و توجه به آنها دارای اهمیت بسیار زیادی خواهد بود. صندلی اپن، با توجه به کاربرد روزمره و بعضاً طولانی مدتی که دارد، باید حتماً بر اساس همین اندازه‌ها و استانداردها به صورتی کاملاً ارگونومیک طراحی و تولید شده باشد. یکی از اندازه‌های مهم در ساخت استاندارد، ارتفاع صندلی اپن است. در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل در مورد ارتفاع صندلی اپن صحبت نموده و سپس به بررسی بهترین روش انتخاب و خرید صندلی اپن بپردازیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 ارتفاع صندلی اپن چقدر باید باشد؟

بسته به اینکه برای چه میز و اپنی صندلی می‌خرید، ارتفاع صندلی اپن متفاوت خواهد بود. به طور کلی صندلی اپن و یا صندلی غذاخوری می‌تواند ارتفاعی از ۴۳ سانتی متر تا ۹۰ سانتی متر داشته باشد. برای میزهای اپن و میز بار که معمولاً بلندتر از میز ناهارخوری معمولی هستند، ارتفاع صندلی اپن باید بین ۷۲ تا ۷۶ سانت برای میزهای با ارتفاع ۱۰۵ تا ۱۰۷ سانتی متری، ۶۴ تا ۶۶ سانت برای میزهای ۸۹ تا ۹۱ سانتی متری و ۸۵ تا ۸۷ سانت برای میزهای ۱۱۴ تا ۱۲۲ سانتی متری، باشد. اما برای میزهای جزیره که ارتفاعی بین ۷۲ تا ۷۶ سانتی متر دارند، ارتفاع صندلی اپن بهتر است چیزی در حدود ۴۳ تا ۴۶ سانتی متر باشد.

با توجه به این استانداردها، برای انتخاب بهترین ارتفاع صندلی اپن، بهتر است ابتدا ارتفاع میز اپن، کانتر و یا جزیره داخل آشپزخانه خانه خود را اندازه گیری کرده و سپس اقدام به خرید کنید. در صورتی که مستاجر هستید و سالانه از خانه‌ای به خانه دیگر نقل مکان می‌کنید، انتخاب انواع صندلی اپن با ارتفاع های قابل تنظیم و تغییر، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. فراموش نکنید که در صورت عدم تناسب در ارتفاع صندلی اپن با میز اپن، در طول استفاده دچار مشکلات فراوان خواهید شد.

 صندلی اپن را چطور انتخاب کنیم؟

حال که دانستیم ارتفاع صندلی اپن چقدر باید باشد، بهتر است کمی در مورد نحوه انتخاب یک صندلی اپن استاندارد، زیبا و با کیفیت صحبت کنیم. ۵ نکته مهم وجود دارد که در هنگام خرید صندلی اپن باید به آنها توجه کنید تا بتوانید در تمام مدت زمان استفاده از آن، نهایت لذت و راحتی را داشته باشید.

 صندلی اپن را چطور انتخاب کنیم؟

 استانداردها را دست کم نگیرید

اندازه‌ها و استانداردها بیش از آن چیزی که تصورش را می‌کنید در تعیین راحتی شما نقش خواهند داشت. به عنوان مثال اگر ارتفاع صندلی اپن اصولی نباشد، در طول استفاده می‌تواند شما را دچار مشکل کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به خرید انواع صندلی اپن، حتماً در مورد اندازه‌ها و استانداردها، به خصوص ارتفاع صندلی اپن تحقیق کنید.

 به ارتفاع صندلی اپن دقت کنید

همانطور که تا اینجای صحبتمان گفتیم، ارتفاع صندلی اپن، مهم‌ترین مسئله‌ای است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. در صورت عدم تناسب ارتفاع صندلی اپن با ارتفاع میز، عملاً صندلی خریداری شده شما بلااستفاده خواهد بود.

 راحتی و زیبایی را در کنار هم بررسی کنید

درست است که زیبایی ظاهری برای دکوراسیون خانه و چیدمان دارای اهمیت است اما در صورتی که راحتی شما تامین نشود، زیبایی به مرور زمان ارزش خود را از دست خواهد داد. بنابراین برای انتخاب و خرید صندلی اپن، حتماً راحتی و زیبایی را در کنار یکدیگر بررسی کنید.

 کیفیت بر قیمت ارجحیت دارد

شما قرار است به صورت مداوم و هر روزه از صندلی اپن استفاده کنید. بنابراین، پیش از قیمت از کیفیت بالای صندلی مورد نظر خود مطمئن شوید. البته فراموش نکنید که قیمت بالا لزوماً نشان دهنده کیفیت بالای صندلی اپن مورد نظر نخواهد بود. بهتر است این دو عامل را در کنار یکدیگر بررسی نمایید.

 از فروشنده معتبر صندلی اپن بخرید

تنها راهی که برای اطمینان از قیمت و کیفیت صندلی اپن در کنار استاندارد بودن اندازه‌ها و ارتفاع صندلی اپن در اختیار دارید، خرید از یک فروشنده معتبر است که کالاهای خود را تضمین خواهد کرد. در این راستا مجموعه اپن تاپ را به شما معرفی می‌کنیم که در طول سالهای فعالیت خود در کنار تولید انواع صندلی اپن زیبا با طراحی خلاقانه، توانسته است که رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید. برای کسب اطلاعات کامل‌تر در مورد این مجموعه، می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه نموده و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *