صندلی اپن

کدام پایه صندلی اپن بهتر است؟ چوبی یا فلزی؛ جکدار یا ثابت

کدام پایه صندلی اپن بهتر است؟

فهرست مطالب

کدام پایه صندلی اپن بهتر است؟

پایه صندلی اپن یکی از عوامل تعیین کننده میزان کیفیت آن و همچنین قیمت نهایی صندلی اپن است. در میان انواع پایه صندلی اپن چوبی و فلزی و همچنین انواع پایه صندلی اپن جکدار و ثابت، کدام گزینه می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بتوانید بر اساس شناخت کامل انواع پایه صندلی اپن، بهترین را انتخاب نمایید.

پایه صندلی اپن، هر آنچه باید بدانید!

همانطور که در ابتدای صحبتمان گفتیم، پایه صندلی اپن یکی از مواردی است که می‌تواند به صورت مستقیم بر روی میزان استحکام و در نتیجه طول عمر آن تاثیرگذار باشد. علاوه بر این، با توجه به طراحی‌های جهانی، نوع و شکل پایه صندلی اپن می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر طراحی کلی آن داشته باشد.

به بیان دیگر، در دنیای امروز، پایه صندلی اپن تنها نقش نگهدارنده صندلی اپن را نداشته و می‌تواند بر زیبایی بصری آن نیز تاثیرگذار باشد. انواع پایه صندلی اپن را می‌توانیم از لحاظ جنس به:

  • پایه صندلی اپن چوبی
  • پایه صندلی اپن فلزی

و از لحاظ تنظیم ارتفاع به:

  • پایه صندلی اپن جکدار
  • پایه صندلی اپن ثابت

تقسیم بندی کنیم. در ادامه به بررسی هر کدام از انواع پایه صندلی اپن که در بالا نام برده‌ایم، خواهیم پرداخت.

پایه صندلی اپن چوبی

پایه صندلی اپن چوبی برای طراحی‌های کلاسیک، گزینه بسیار خوبی است. در عین حال انواع آن را می‌توان در طراحی‌های مدرن نیز استفاده کرد. چوب، حس و حال گرمی را به خانه می‌آورد. بنابراین اگر به دنبال یک خانه با حس صمیمی هستید، پایه صندلی اپن چوبی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مزایا و معایب پایه صندلی اپن چوبی

چوب در مقایسه فلز، قیمت بسیار بالاتری دارد. بنابراین اگر به دنبال یک صندلی اپن اقتصادی هستید، پایه صندلی اپن چوبی، گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. استقامت چوب بسیار بالا است اما بدون شک، پایه صندلی اپن فلزی می‌تواند مقاومت بیشتری ارائه دهد. در مقابل پایه صندلی اپن چوبی، در برابر رطوبت، مقاومت بیشتری داشته و بسیار سبک‌تر است.

پایه صندلی اپن فلزی

پایه صندلی اپن فلزی، یک گزینه مدرن است که می‌تواند حس و حال لوکسی را به فضای خانه شما ببخشد. پایه صندلی اپن فلزی به دلیل امکان شکل گیری بالایی که دارد می‌تواند تنوع بسیار بیشتری در طراحی داشته و دست طراح را باز بگذارد.

پایه صندلی اپن فلزی

مزایا و معایب پایه صندلی اپن فلزی

از مهم‌ترین مزایای پایه صندلی اپن فلزی، قیمت پایین‌تر آن در مقایسه پایه صندلی اپن چوبی و شکل پذیری بالای آن است. قیمت پایه صندلی اپن فلزی نیز در مقایسه با انواع پایه صندلی اپن چوبی، بسیار پایین‌تر است. اما پایه صندلی اپن فلزی در برابر رطوبت مقاومت ندارد. بنابراین برای محیطهای مرطوب به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود.

پایه صندلی اپن ثابت

ارتفاع صندلی اپن، یکی از مهم‌ترین المانهای تعیین کننده استاندارد آن و در نتیجه راحتی کاربر در هنگام نشستن بر روی آن است. انواع پایه صندلی اپن ثابت، در یک ارتفاع استاندارد و مشخص قرار دارند. این مسئله می‌تواند مزایا و معایبی به همراه داشته باشد.

مزایا و معایب پایه صندلی اپن ثابت

مهم‌ترین مزیت پایه صندلی اپن ثابت، طول عمر بیشتر آن در مقایسه با انواع پایه صندلی اپن جکدار است. در مقابل، به دلیل عدم امکان تنظیم ارتفاع می‌تواند برای تمامی افراد خانواده با قدهای مختلف، قابل استفاده نباشد. صندلی اپن های پایه ثابت، قیمت بسیار پایین‌تری در مقایسه با انواع صندلی اپن با پایه متحرک و جکدار داشته و در نتیجه می‌توانند با دست بازتری انتخاب شده و تنوع طراحی بسیار بالایی دارند.

پایه صندلی اپن جکدار

پایه صندلی اپن جکدار، یک انتخاب بسیار خوب برای خانواده‌های بچه‌دار است تا بتوانند میزان ارتفاع صندلی را به راحتی تنظیم کنند. اما آیا این می‌تواند بدون هیچ معایبی باشد؟

مزایا و معایب پایه صندلی اپن جکدار

مهم‌ترین و بی‌تردید تنها مزیت انواع پایه صندلی اپن جکدار، امکان تنظیم ارتفاع صندلی اپن است. اما در مقابل، طول عمر این صندلیها در مقایسه با انواع صندلی اپن با پایه ثابت کمتر بوده و در عین حال، طول عمر کمتری خواهند داشت. تنوع طراحی در انواع صندلی اپن با پایه جکدار بسیار کمتر است.

اگر به دنبال بهترین انواع صندلی اپن هستید که با پایه صندلی اپن های با کیفیت و زیبا طراحی و ساخته شده‌اند و در عین حال، بهترین قیمت را دارند، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مراجعه نمایید و یا از طریق شماره‌های تماس برای اطلاع از قیمت دقیق و نحوه ثبت سفارش مجموعه، با کارشناسان به صورت مستقیم، در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *