گوناگون

۵ ایده برای اپن آشپزخانه کوچک ایرانی

کانتر آشپزخانه کوچک

فهرست مطالب

چند مدل اپن برای آشپزخانه کوچک ایرانی

از نظر تاریخی-و از نظر تاریخی ، منظور ما از قبل از ۱۹۹۰-آشپزخانه ها به عنوان یک فضای خصوصی برای تهیه غذا در محدوده چهار دیوار خود عمل می کردند. برخی از چیدمان های قدیمی حتی می توانستند آشپزخانه را در پشت درهای نوسان پنهان کنند. در حال حاضر ، صاحبان خانه ایده باز کردن آشپزخانه خود را به اتاق غذاخوری خود و اغلب ، اتاق غذاخوری خود را به اتاق نشیمن خود نیز پذیرفته اند.
آشپزخانه های باز یا اپن به طور کلی چیدمان مدرن و با طرح باز ، برای زندگی خانوادگی یا سرگرمی معمولی بسیار مناسب هستند ، زیرا حرکت و تعامل یکپارچه را از اتاق به اتاق تشویق می کند. از بین بردن مانع بین آشپزخانه و فضاهای اجتماعی نه تنها برای مجالس کار می کند ، بلکه نقشه شما را باز می کند و توهم وسعت بیشتری را ایجاد می کند. امروزه آشپزخانه های اپن در اکثر خانه های ایرانی جا باز کرده است ، ما ۵ ایده برای اپن آشپزخانه کوچک ایرانی شما داریم.

آشپزخانه خود را به قطب اصلی تبدیل کنید

یکی از بهترین بخش ها در مورد طراحی اپن آشپزخانه کوچک ایرانی ، ادغام یک جزیره است. این نقطه ، یعنی آشپزخانه ، اغلب به عنوان مرکز آشپزی و سرگرمی شما عمل می کند ، اما ما دوست داریم این طرح آشپزخانه همچنین آن را به یک نقطه کانونی بصری تبدیل کند. سفید نگه داشتن این جزیره مرکزی و استفاده از رنگ مشکی با کنتراست بالا در هر دو طرف اطمینان می دهد که چشم شما همیشه شما را به علاقه بصری فضا می رساند.
هر چیدمان خانه متفاوت است ، بنابراین از کار با آنچه به شما داده شده نترسید. این طرح مفهومی باز از دیوار مجاور استفاده می کند تا به عنوان فضای آماده سازی و ذخیره سازی اضافی عمل کند.
در حالی که اکثر طرح های مفهومی باز دارای حس مدرن هستند ، این بدان معنا نیست که نمی توانید از چیدمان باز و جذاب در خانه انتخابی خود لذت ببرید. ما دوست داریم که چگونه این فضا چنین شخصیتی را نشان می دهد در حالی که ویژگی های آشپزخانه اپن اغلب در خانه های مینیمالیستی یافت می شود.

اپن آشپزخانه کوچک ایرانی خود را بسازید

در حالی که اکثر افراد فضای اضافی همراه با جزیره آشپزخانه را دوست دارند ، یک قطعه حجیم می تواند مانعی دیگر برای نمای آشپزخانه زرق و برق دار شما باشد. انتخاب سبد خرید یا چیزی با قفسه باز می تواند فضای آماده سازی اضافی مورد نیاز را بدون پنهان کردن رنگ کابینت یا کفپوش هنری شما در اختیار شما قرار دهد.
آشپزخانه های باز فقط مختص خانه هایی نیست که دارای مساحت مربع نامحدود هستند. اغلب اوقات ، تنها چیزی که لازم است این است که یک دیوار را تخریب کنید تا به فضای کوچک شما این توهم وارد شود که بزرگتر است.

کانتر آشپزخانه کوچک

از کابینت های بزرگ خلاص شوید

تقریباً هر آشپزخانه ای با کابینت از کف تا سقف طراحی شده است تا همه آثار قابلمه ها ، ماهیتابه ها ، ظروف و ظروف نقره ای را مخفی کند. با این حال ، ما عاشق این آشپزخانه الهام گرفته از خانه های سنتی ایرانی هستیم که بیشترین استفاده را از فضای ذخیره سازی زیر نسخه می برد و تمام آثار کابینت روی دیوارها را از بین می برد.
چه چیزی می تواند باعث شود یک طرح مفهومی باز بازتر به نظر برسد؟ اضافه شدن درهای دوجداره که فضای داخلی شما را با فضای بیرونی شما ادغام می کند. اگر این طرح نهایی سرگرم کننده نیست ، ما نمی دانیم چیست.

تنها چیز هایی که نیاز دارید را نگه دارید

اگر در حال اضافه کردن وسایلی به اپن آشپزخانه کوچک ایرانی خود با طرح باز قبلی هستید ، زیاد احساس جرأت نکنید. استفاده از مواد متعدد در رنگ ها و رنگ های متضاد ، مانند این جزیره گرانیتی و چوبی در پس زمینه سفید و فولاد ضد زنگ ، آشپزخانه شما را در نوع خود بی نظیر می کند.
هنگام طراحی مجدد یک فضا ، به راحتی می توانید همه چیز را با صندلی های اضافی ، کابینت جدید و وسایل روشنایی بزرگ انتخاب کنید. اما ، به جای زندگی فراتر از طراحی خود ، قبل از نصب همه چیز که زنجیره سخت افزاری محلی شما ارائه می دهد ، نیازهای خود را ارزیابی کنید. فقط آنچه را که نیاز دارید نصب کنید ، و ما قول می دهیم: خواهید فهمید که واقعا چقدر کمتر است.

از جزئیات صرف نظر نکنید

اپن آشپزخانه کوچک ایرانی شما به معنای واقعی کلمه برای دیدن و دیده شدن طراحی شده است-مطمئن باشید که توجه مورد نظر را جلب می کند. آراستن آن با پشت چشم نواز و تزئین آن با جزئیات فلزی ، اشکال جالب و عناصر طراحی منحصر به فرد ، آشپزخانه شما را به یک پس زمینه خیره کننده برای دیگر مناطق مشترک شما تبدیل می کند.
یک مفهوم باز با کمی رنگ یا بدون رنگ در کل می تواند احساس تندی داشته باشد. اما ، مگر این که این نوع نگاه را داشته باشید ، رنگ آمیزی آشپزخانه آشپزخانه خود با رنگ روشن و خشخاش به اجتناب از دویدن همه فضاها کمک می کند. کابینت های آبی کبالت در این جزیره آشپزخانه به چشم شما اجازه می دهد از فضای اصلی سفید و برنزه فاصله بگیرید.
به نظر می رسد که یک طرح مفهومی باز به اندازه کافی هوایی نداشته باشد ، سقف های بلند در این خانه فضا را بیشتر باز می کند. اگر بودجه بازسازی اجازه می دهد ، نمی توانید با افزایش بیشتر عمودی فضای خود اشتباه کنید. چیدمان آشپزخانه های سنتی اغلب دارای برش پنجره است که تقریباً احساس یک مفهوم باز را ایجاد می کند. یک قدم جلوتر بروید و قاب را بکشید تا فضا باز شود و چیدمانی مدرن تر ایجاد شود.

در حالی که ایده های ذکر شده کمک کننده شما برای طراحی اپن آشپزخانه کوچک ایرانیِ خانه شما هستند ، اما انتخاب محتاطانه ضروری است. بدین خاطر از ما در فروشگاه اینترنتی اپن تاپ مشاوره بگیرید. ما دانش و تخصص داریم که به شما کمک می کند تعیین کنید که کدام سبک کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد و شما می توانید با خیال خاطر آشپزخانه خود را طراحی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *